Snellaadnetwerk Fastned gaat naar de beurs

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Max Verstoep

    oei, oei, oei. world online 4.0. particuliere belegger bezint eer ge begint. bedrijfseconomisch en milieutechnisch gezien is elektrisch rijden allerminst een solide businesscase, integendeel. alle fabrikanten ontwikkelen door op diverse sporen: waterstof, nieuwe brandstoffen (bio en synthetisch), aardgas … en, oh ja, ook elektrisch, maar dan toch vooral de hybride variant. het opportunisme van deze heren valt te prijzen. het willens en wetens bagatelliseren van de risico’s, en dan met name voor de particuliere beleggers, daar kun je grote vraagtekens bij plaatsen. vol elektrisch is een niche, blijft een niche. de volumes die nodig zijn om deze onderneming te laten renderen gaan in NL niet rijden. welke journalist neemt zijn verantwoordelijkheid?

  • Lars Boelen

    Bij het faillissement van WO resteerde niks, noppes, nada plus een schaterlachende Nina Brink. Als FN failliet gaat hebben we 200 snellaadstations en kunnen we overal in NL opladen met 50kW. Dat is zo’n enorm verschil met WO dat ik heel graag het risico ga nemen. En vergeet niet dat elke aandeelhouder dolenthousiast EV promotor wordt/is.
    Spaargeld levert nul procent rente, ik ga mijn geld aan het werk zetten voor een duurzame toekeomst, en wellicht maak ik ooit nog rendement ook.

  • Max Verstoep

    ik zeg: doen. met zo’n solide onderbouwing en doorslaggevende argumenten kun je met een gerust hart je geld aan deze jongens geven.

Snellaadnetwerk Fastned gaat naar de beurs | Automotive Online

Snellaadnetwerk Fastned gaat naar de beurs

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Max Verstoep

    oei, oei, oei. world online 4.0. particuliere belegger bezint eer ge begint. bedrijfseconomisch en milieutechnisch gezien is elektrisch rijden allerminst een solide businesscase, integendeel. alle fabrikanten ontwikkelen door op diverse sporen: waterstof, nieuwe brandstoffen (bio en synthetisch), aardgas … en, oh ja, ook elektrisch, maar dan toch vooral de hybride variant. het opportunisme van deze heren valt te prijzen. het willens en wetens bagatelliseren van de risico’s, en dan met name voor de particuliere beleggers, daar kun je grote vraagtekens bij plaatsen. vol elektrisch is een niche, blijft een niche. de volumes die nodig zijn om deze onderneming te laten renderen gaan in NL niet rijden. welke journalist neemt zijn verantwoordelijkheid?

  • Lars Boelen

    Bij het faillissement van WO resteerde niks, noppes, nada plus een schaterlachende Nina Brink. Als FN failliet gaat hebben we 200 snellaadstations en kunnen we overal in NL opladen met 50kW. Dat is zo’n enorm verschil met WO dat ik heel graag het risico ga nemen. En vergeet niet dat elke aandeelhouder dolenthousiast EV promotor wordt/is.
    Spaargeld levert nul procent rente, ik ga mijn geld aan het werk zetten voor een duurzame toekeomst, en wellicht maak ik ooit nog rendement ook.

  • Max Verstoep

    ik zeg: doen. met zo’n solide onderbouwing en doorslaggevende argumenten kun je met een gerust hart je geld aan deze jongens geven.