Opinie Rolf Westgeest | Zodra de koper online gaat kopen, zie je hem nooit meer terug

Opinie • Automotive-columnist Rolf Westgeest bezocht dit jaar twee grote events: de NADA in Dallas en de grootste e-commercebeurs van Europa in Berlijn. Het speelveld om de (online) koper ligt nog steeds helemaal open, concludeert hij.
Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

Opinie Rolf Westgeest | Zodra de koper online gaat kopen, zie je hem nooit meer terug | Automotive Online

Opinie Rolf Westgeest | Zodra de koper online gaat kopen, zie je hem nooit meer terug

Opinie • Automotive-columnist Rolf Westgeest bezocht dit jaar twee grote events: de NADA in Dallas en de grootste e-commercebeurs van Europa in Berlijn. Het speelveld om de (online) koper ligt nog steeds helemaal open, concludeert hij.
Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.