Broekhuis opent Skoda-shop in winkelstraat Haarlem

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
• Laatste update:
Auto's, lease en slimme techniek voor de woning samen in één shop (foto: Broekhuis)

Dealerketen Broekhuis heeft samen met partners Skoda en “smart home specialist” 50five de winkel Štore geopend, in het winkelhart van Haarlem. Onder het motto slim gevonden biedt de winkel alles wat goed van pas kan komen in en rond het huis. 50five streeft er naar om ‘het slimme huis’ onder de aandacht te brengen. In Štore kunnen mensen slimme deurbellen, slimme stofzuigers en een zelfdenkende kamerthermostaat ervaren. 50-five is een webwinkel, die in dit concept voor het eerst een fysieke showroom heeft.

Skoda benadrukt in de shop haar slogan simply clever, door de vele slimmigheidjes te tonen waar een Skoda mee is uitgerust. Daarnaast kan het winkelend publiek in de winkel vrijblijvend kennismaken met diverse vormen van private lease.

Broekhuis is sinds de overname van de Martin Schilder Groep actief in Noord-Holland. “Met Štore willen wij inspelen op de veranderende behoeften van onze klanten vandaag de dag. Wij willen dichtbij onze klanten staan. De ene keer is dit online, de andere keer in één van onze dealerbedrijven. En nu dus in een verrassend leuke winkel in het centrum van Haarlem”, stelt Gerhard van de Pol, pr-manager van de Broekhuis Groep.

Broekhuis staat met 18 duizend nieuwverkopen in 2018 op plek vier in de nieuwe Automotive Dealerholding Top 60.

Geplaatst in rubriek:
Maarten Bokslag
Maarten Bokslag

Maarten is een ervaren freelancer op het gebied van de automotive en mobiliteit. Hij heeft een zwak voor klassieke auto's.

Broekhuis opent Skoda-shop in winkelstraat Haarlem | Automotive Online

Broekhuis opent Skoda-shop in winkelstraat Haarlem

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
• Laatste update:
Auto's, lease en slimme techniek voor de woning samen in één shop (foto: Broekhuis)

Dealerketen Broekhuis heeft samen met partners Skoda en “smart home specialist” 50five de winkel Štore geopend, in het winkelhart van Haarlem. Onder het motto slim gevonden biedt de winkel alles wat goed van pas kan komen in en rond het huis. 50five streeft er naar om ‘het slimme huis’ onder de aandacht te brengen. In Štore kunnen mensen slimme deurbellen, slimme stofzuigers en een zelfdenkende kamerthermostaat ervaren. 50-five is een webwinkel, die in dit concept voor het eerst een fysieke showroom heeft.

Skoda benadrukt in de shop haar slogan simply clever, door de vele slimmigheidjes te tonen waar een Skoda mee is uitgerust. Daarnaast kan het winkelend publiek in de winkel vrijblijvend kennismaken met diverse vormen van private lease.

Broekhuis is sinds de overname van de Martin Schilder Groep actief in Noord-Holland. “Met Štore willen wij inspelen op de veranderende behoeften van onze klanten vandaag de dag. Wij willen dichtbij onze klanten staan. De ene keer is dit online, de andere keer in één van onze dealerbedrijven. En nu dus in een verrassend leuke winkel in het centrum van Haarlem”, stelt Gerhard van de Pol, pr-manager van de Broekhuis Groep.

Broekhuis staat met 18 duizend nieuwverkopen in 2018 op plek vier in de nieuwe Automotive Dealerholding Top 60.

Geplaatst in rubriek:
Maarten Bokslag
Maarten Bokslag

Maarten is een ervaren freelancer op het gebied van de automotive en mobiliteit. Hij heeft een zwak voor klassieke auto's.