H1: mediabestedingen met 21,1% toegenomen

Redactie Redactie
• Laatste update:

De reclamebestedingen voor A-segment (+83,5%) en C-segment (+49%) auto’s namen flink toe. Reclamebestedingen voor het B-segment waren nagenoeg stabiel ten opzichte van vorig jaar. Aan dit segment wordt wel nog steeds het meeste reclamegeld uitgegeven: 36 miljoen euro.

Het A-segment was goed voor 24,7 miljoen en het C-segment voor 28,9 miljoen.Top-5 merken H1 2011

merk bedrag in miljoen euro  + t.o.v H1 `10
Peugeot 14,3 5,1%
Opel 13,4 23,3%
Renault 13 80%
Citroën 11,7 25,7%
Ford 11,2 11,2%
Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

H1: mediabestedingen met 21,1% toegenomen | Automotive Online

H1: mediabestedingen met 21,1% toegenomen

Redactie Redactie
• Laatste update:

De reclamebestedingen voor A-segment (+83,5%) en C-segment (+49%) auto’s namen flink toe. Reclamebestedingen voor het B-segment waren nagenoeg stabiel ten opzichte van vorig jaar. Aan dit segment wordt wel nog steeds het meeste reclamegeld uitgegeven: 36 miljoen euro.

Het A-segment was goed voor 24,7 miljoen en het C-segment voor 28,9 miljoen.Top-5 merken H1 2011

merk bedrag in miljoen euro  + t.o.v H1 `10
Peugeot 14,3 5,1%
Opel 13,4 23,3%
Renault 13 80%
Citroën 11,7 25,7%
Ford 11,2 11,2%
Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.