Broekhuis tekent contract met Auto Trader

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • geert jan meertens

    goed gedaan Lucas
    er zijn nog steeds veel dealers die het occasion beleid niet serieus doen ruilen maar in (onder druk van de verkoop nieuw)en zetten de inruiler maar weer bij de toch al te grote en te dure voorraad
    en maar weer afwachten op die ene particulier die toevallig langskomt
    nou die komt dus niet meer toevallig langs.heeft zich allang georienteerd op internet.
    als autobedrijf dus zaak je hier goed op te profileren met de goede mix en goede prijs.
    veel succes

  • Mats

    Bovenstaand artikel getuigd van niet veel online kennis. Als het Broekhuis gaat om het online-bereik in het automotive kanaal dan is er 1 partij die DUBBEL zoveel trekt: marktplaats met enkel haar rubriek Auto’s. Er zijn onafhankelijk instatnties zoals STIR die de cijfers waarheidsgetrouw weergeven. Daarin is de top van de afgelopen 3 jaar op basis van bereik: 1. Marktplaats Auto’s met ruim 1,1 miljoen unieke bezoekers. Plaats 2 en 3 is stuivertje wisselen tussen Trader en Track met ongeveer 600.000 unieke bezoekers. De rest (scout24 en bijv. Telegraaf) doen er in het geheel niet toe op bereiksniveau. Broekhuis heeft een saleverhaal gekocht, geen kennis van zaken. Dat is een groot verschil. Mats Lacroix

  • geert jan meertens

    een nog al gedurfde
    uitspraak van Mats Lacroix om te zeggen dat Broekhuis geen kennis heeft van de online mogelijkheden
    Broekhuis heeft inderdaad een salesverhaal gekocht sales betekent in het nederlands VERKOPEN. in dit geval de gebruikte auto’s
    Dat de keus is uitgegaan naar autotrader is; neem ik aan door Broekhuis zeer overwogen genomen.
    Broekhuis is een grote speler in de automotive branche.

    de toekomst zal aangeven of ze de goede keuze hebben gemaakt

Broekhuis tekent contract met Auto Trader | Automotive Online

Broekhuis tekent contract met Auto Trader

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • geert jan meertens

    goed gedaan Lucas
    er zijn nog steeds veel dealers die het occasion beleid niet serieus doen ruilen maar in (onder druk van de verkoop nieuw)en zetten de inruiler maar weer bij de toch al te grote en te dure voorraad
    en maar weer afwachten op die ene particulier die toevallig langskomt
    nou die komt dus niet meer toevallig langs.heeft zich allang georienteerd op internet.
    als autobedrijf dus zaak je hier goed op te profileren met de goede mix en goede prijs.
    veel succes

  • Mats

    Bovenstaand artikel getuigd van niet veel online kennis. Als het Broekhuis gaat om het online-bereik in het automotive kanaal dan is er 1 partij die DUBBEL zoveel trekt: marktplaats met enkel haar rubriek Auto’s. Er zijn onafhankelijk instatnties zoals STIR die de cijfers waarheidsgetrouw weergeven. Daarin is de top van de afgelopen 3 jaar op basis van bereik: 1. Marktplaats Auto’s met ruim 1,1 miljoen unieke bezoekers. Plaats 2 en 3 is stuivertje wisselen tussen Trader en Track met ongeveer 600.000 unieke bezoekers. De rest (scout24 en bijv. Telegraaf) doen er in het geheel niet toe op bereiksniveau. Broekhuis heeft een saleverhaal gekocht, geen kennis van zaken. Dat is een groot verschil. Mats Lacroix

  • geert jan meertens

    een nog al gedurfde
    uitspraak van Mats Lacroix om te zeggen dat Broekhuis geen kennis heeft van de online mogelijkheden
    Broekhuis heeft inderdaad een salesverhaal gekocht sales betekent in het nederlands VERKOPEN. in dit geval de gebruikte auto’s
    Dat de keus is uitgegaan naar autotrader is; neem ik aan door Broekhuis zeer overwogen genomen.
    Broekhuis is een grote speler in de automotive branche.

    de toekomst zal aangeven of ze de goede keuze hebben gemaakt