Vijf vragen over de nieuwe maximumlengtes voor trucks

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
Vijf vragen over de nieuwe maximumlengtes voor trucks
workhouse

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Ivan Kok

    Het comfort is duidelijk. Doordat er 90 centimeter bij mag, kunnen de voorwielen naar voren en komt de chauffeur binnen de wielbasis, wat gunstig is bij hobbels, drempels etc. Dezelfde reden waarom Gerard de Rooy in Dakar met een ‘neus’ rijdt.

Vijf vragen over de nieuwe maximumlengtes voor trucks | Automotive Online

Vijf vragen over de nieuwe maximumlengtes voor trucks

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
Vijf vragen over de nieuwe maximumlengtes voor trucks
workhouse

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Ivan Kok

    Het comfort is duidelijk. Doordat er 90 centimeter bij mag, kunnen de voorwielen naar voren en komt de chauffeur binnen de wielbasis, wat gunstig is bij hobbels, drempels etc. Dezelfde reden waarom Gerard de Rooy in Dakar met een ‘neus’ rijdt.