Occasionexport is groter en groeit sneller dan –import

Steven Don Steven Don
Occasionexport is groter en groeit sneller dan –import

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Roel Hindriks

    Eigenlijk wel een heel mooi bericht, al dan niet met het oog op meer uitstoot van oudere auto’s. Stel nou eens dat Steven van Eijck (RAI) zijn zin al eerder had gekregen en de BPM was afgeschaft. Wel, dan was het effect beslist andersom geweest: meer import (want zonder BPM heffing) van vuile auto’s en minder export, want geen BPM teruggave.
    Maar ja, Van Eijck is dan ook voorman van de importeurs van nieuwe auto’s en niet van de automotive branche als totaal

  • Bas Oude Luttikhuis

    Als zowel de import als de import een stijging laten zien dan lijkt het of de grenzen binnen Europa langzaam aan minder grote drempels lijken te worden. Dat is volgens mij een goede ontwikkeling.
    Grtz,
    MrWheelson.nl
    Bas

Occasionexport is groter en groeit sneller dan –import | Automotive Online

Occasionexport is groter en groeit sneller dan –import

Steven Don Steven Don
Occasionexport is groter en groeit sneller dan –import

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Roel Hindriks

    Eigenlijk wel een heel mooi bericht, al dan niet met het oog op meer uitstoot van oudere auto’s. Stel nou eens dat Steven van Eijck (RAI) zijn zin al eerder had gekregen en de BPM was afgeschaft. Wel, dan was het effect beslist andersom geweest: meer import (want zonder BPM heffing) van vuile auto’s en minder export, want geen BPM teruggave.
    Maar ja, Van Eijck is dan ook voorman van de importeurs van nieuwe auto’s en niet van de automotive branche als totaal

  • Bas Oude Luttikhuis

    Als zowel de import als de import een stijging laten zien dan lijkt het of de grenzen binnen Europa langzaam aan minder grote drempels lijken te worden. Dat is volgens mij een goede ontwikkeling.
    Grtz,
    MrWheelson.nl
    Bas