De EV-markt van 2014: wat wordt het?

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • backoffice

    Voor uw informatie: de forecast van AUMACON is begin deze maand ge-updatet. Zie http://www.aumacon.nl/static/downloadcenter/2013/12/prognose-2014-2-415.pdf

  • Mark Maaskant

    Alles gaat om dingen in perspectief zien. Met een marktaandeel van 0,36% op het totale wagenpark zorgen voor een totale CO2 reductie van datzelfde wagenpark van 0,10 % is toch significant te noemen. Ook leuk om te melden is dat heel erg veel PHEV rijders serieus overwegen om hun volgende auto geheel elektrisch te kiezen.

  • Wim

    De winst zal voor bewoners aan drukke wegen vooral zijn:

    – Minder fijnstof, dit zal een verademing zijn.
    – Minder lawaai, dan slaap je lekkerder en rust je beter uit.

    Hier moeten de EV’s voor gaan zorgen!

De EV-markt van 2014: wat wordt het? | Automotive Online

De EV-markt van 2014: wat wordt het?

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • backoffice

    Voor uw informatie: de forecast van AUMACON is begin deze maand ge-updatet. Zie http://www.aumacon.nl/static/downloadcenter/2013/12/prognose-2014-2-415.pdf

  • Mark Maaskant

    Alles gaat om dingen in perspectief zien. Met een marktaandeel van 0,36% op het totale wagenpark zorgen voor een totale CO2 reductie van datzelfde wagenpark van 0,10 % is toch significant te noemen. Ook leuk om te melden is dat heel erg veel PHEV rijders serieus overwegen om hun volgende auto geheel elektrisch te kiezen.

  • Wim

    De winst zal voor bewoners aan drukke wegen vooral zijn:

    – Minder fijnstof, dit zal een verademing zijn.
    – Minder lawaai, dan slaap je lekkerder en rust je beter uit.

    Hier moeten de EV’s voor gaan zorgen!