Marktcijfers aftermarkt en zin en onzin Social Media

Steven Don Steven Don

Clem Dickmann, kenner van de automotive branche en eigenaar van Aumacon graaft naar marktcijfers uit de aftersalesmarkt. Na een eerste aanzet op het eerste Executive Programma in Hardenberg enkele maanden geleden is marketeer Dickmann verder gegaan met verrassende resultaten.
De andere spreker is Frans de Hoyer, de kenner van Social Media in automobielland. Hij legt de zin en de onzin van de nieuwe media bloot.

Programma:
13.00 uur: ontvangst met lunch
13.35 uur: start programma met Clem Dickmann
14.15 uur: Frans de Hoyer
15.00 uur: afsluitingsdrankje en bezoek aan de beurs Autoprofessioneel en Schadeherstel

Wanneer/waar:
Op donderdag 10 februari 2011 in de Evenementenhal te Gorinchem

Gratis inschrijving:
www.automobielmanagement.nl/informatiebijeenkomst

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

 
 
Marktcijfers aftermarkt en zin en onzin Social Media | Automotive Online

Marktcijfers aftermarkt en zin en onzin Social Media

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.