Marktcijfers aftermarkt en zin en onzin Social Media
Clem Dickmann, kenner van de automotive branche en eigenaar van Aumacon graaft naar marktcijfers uit de aftersalesmarkt. Na een eerste aanzet op het eerste Executive Programma in Hardenberg enkele maanden geleden is marketeer Dickmann verder gegaan met verrassende resultaten.
De andere spreker is Frans de Hoyer, de kenner van Social Media in automobielland. Hij legt de zin en de onzin van de nieuwe media bloot.
Programma:
13.00 uur: ontvangst met lunch
13.35 uur: start programma met Clem Dickmann
14.15 uur: Frans de Hoyer
15.00 uur: afsluitingsdrankje en bezoek aan de beurs Autoprofessioneel en Schadeherstel
Wanneer/waar:
Op donderdag 10 februari 2011 in de Evenementenhal te Gorinchem
Gratis inschrijving:
www.automobielmanagement.nl/informatiebijeenkomst
U las zojuist één van de gratis premium artikelen
Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding
Bent u al abonnee?