Stiba start imagocampagne gebruikte onderdelen

Redactie Redactie
• Laatste update:

De campagne werd gelanceerd tijdens de ledenvergadering, gisteravond in het DAF-museum in Eindhoven.  “Consumenten letten steeds beter op de prijs-kwaliteitverhouding van producten en maken daarbij steeds vaker duurzame keuzes. Dat biedt de demontagesector een unieke kans. Onze bedrijfstak speelt hier immers op in: hergebruik is beter voor het milieu en ook voor de portemonnee”, zo zei Stiba-voorzitter Robert van Notten tijdens de opening. “Ook zijn ze direct beschikbaar en bieden wij de gevraagde garantie op onderdelen.”

Als onderdeel van de campagne is de site www.groeneonderdelen.nl gelanceerd. De tweede doelstelling voor de campagne is het imago van de demontagesector verbeteren. “Bij het grote publiek is nog onvoldoende bekend dat wij werken conform alle wettelijke eisen.”

Om de campagne kracht bij te zetten, is er ook een nieuw logo ontwikkeld. De gisteren aanwezige demontagebedrijven kregen alvast hun nieuwe schild mee, uitgereikt door secretaris Stefan Cabri. Er is daarnaast promotiemateriaal aanwezig waarmee de bedrijven hun klanten over duurzame onderdelen kunnen informeren.

Op de foto: Stiba-secretaris Stefan Cabri met het nieuwe logo. 

Stiba start imagocampagne gebruikte onderdelen | Automotive Online

Stiba start imagocampagne gebruikte onderdelen

Redactie Redactie
• Laatste update:

De campagne werd gelanceerd tijdens de ledenvergadering, gisteravond in het DAF-museum in Eindhoven.  “Consumenten letten steeds beter op de prijs-kwaliteitverhouding van producten en maken daarbij steeds vaker duurzame keuzes. Dat biedt de demontagesector een unieke kans. Onze bedrijfstak speelt hier immers op in: hergebruik is beter voor het milieu en ook voor de portemonnee”, zo zei Stiba-voorzitter Robert van Notten tijdens de opening. “Ook zijn ze direct beschikbaar en bieden wij de gevraagde garantie op onderdelen.”

Als onderdeel van de campagne is de site www.groeneonderdelen.nl gelanceerd. De tweede doelstelling voor de campagne is het imago van de demontagesector verbeteren. “Bij het grote publiek is nog onvoldoende bekend dat wij werken conform alle wettelijke eisen.”

Om de campagne kracht bij te zetten, is er ook een nieuw logo ontwikkeld. De gisteren aanwezige demontagebedrijven kregen alvast hun nieuwe schild mee, uitgereikt door secretaris Stefan Cabri. Er is daarnaast promotiemateriaal aanwezig waarmee de bedrijven hun klanten over duurzame onderdelen kunnen informeren.

Op de foto: Stiba-secretaris Stefan Cabri met het nieuwe logo.