Visser Autoelectra & Diesel Service lanceren Roetfilterservice.net

Foppe Lycklama à Nijeholt Foppe Lycklama à Nijeholt
• Laatste update:
Het vervangen van het roetfilter is volgens Visser duurder dan het reinigen. (Foto: Roetfilterservice)

Specialisten in diesel revisie Visser Autoelectra en Diesel Service lanceren gezamenlijk de website Roetfilerservice.net. Daarin brengen de twee partners hun expertise samen in het reinigen van roetfilters en katalysatoren. Dat meldt Visser Autoelectra.

Visser heeft zich gespecialiseerd in het reinigen van roetfilters. Met de ‘Flashcleaner’ worden de roetfilters gereinigd in tegengestelde richting van de doorstroming, zo wordt het as en roet uit het filter verwijderd. Reinigen is volgens Visser het alternatief voor een nieuw en wellicht duur filter.

Visser Autoelectra focust zich op de b2b markt. Bedrijven kunnen online een roetfilter aanmelden. De klant gaat naar een roetfilterexpert die Visser aanstelt en over de juiste kennis beschikt. Zijn er dan nog problemen, dan ondersteunt Visser.

Rene Visser: “Het is onze ambitie om het reinigen van roetfilters door heel Nederland aan te bieden. De markt is groot genoeg als je kijkt naar het aantal auto’s, landbouwmachines, industrie en maritieme sector. We bieden met de Flash cleaner kwaliteit in het reinigen van roetfilters. De markt vraagt snelle service. Met de opzet van een netwerk van partners willen we hier verder invulling aan geven.”

Sinds 20 mei 2018 wordt er tijdens de apk visueel gecontroleerd op de aanwezigheid van het roetfilter, dat verplicht is. “Uit de cijfers die Eenvandaag bij de RDW en kennisinstituut TNO opvroeg, blijkt dat deze controle nauwelijks effect heeft”, meldt het nieuwsprogramma.

Geplaatst in rubriek:
Foppe Lycklama à Nijeholt
Foppe Lycklama à Nijeholt

Foppe (’81) is dit jaar (2019) begonnen bij Automotive. Hij houdt zich als redacteur onder andere bezig met telematica en bedrijfseconomische dossiers die aansluiten op de auto- en mobiliteitsbranche. Ook volgt hij politieke ontwikkelingen (hij is politicoloog) op de voet.

Visser Autoelectra & Diesel Service lanceren Roetfilterservice.net | Automotive Online

Visser Autoelectra & Diesel Service lanceren Roetfilterservice.net

Foppe Lycklama à Nijeholt Foppe Lycklama à Nijeholt
• Laatste update:
Het vervangen van het roetfilter is volgens Visser duurder dan het reinigen. (Foto: Roetfilterservice)

Specialisten in diesel revisie Visser Autoelectra en Diesel Service lanceren gezamenlijk de website Roetfilerservice.net. Daarin brengen de twee partners hun expertise samen in het reinigen van roetfilters en katalysatoren. Dat meldt Visser Autoelectra.

Visser heeft zich gespecialiseerd in het reinigen van roetfilters. Met de ‘Flashcleaner’ worden de roetfilters gereinigd in tegengestelde richting van de doorstroming, zo wordt het as en roet uit het filter verwijderd. Reinigen is volgens Visser het alternatief voor een nieuw en wellicht duur filter.

Visser Autoelectra focust zich op de b2b markt. Bedrijven kunnen online een roetfilter aanmelden. De klant gaat naar een roetfilterexpert die Visser aanstelt en over de juiste kennis beschikt. Zijn er dan nog problemen, dan ondersteunt Visser.

Rene Visser: “Het is onze ambitie om het reinigen van roetfilters door heel Nederland aan te bieden. De markt is groot genoeg als je kijkt naar het aantal auto’s, landbouwmachines, industrie en maritieme sector. We bieden met de Flash cleaner kwaliteit in het reinigen van roetfilters. De markt vraagt snelle service. Met de opzet van een netwerk van partners willen we hier verder invulling aan geven.”

Sinds 20 mei 2018 wordt er tijdens de apk visueel gecontroleerd op de aanwezigheid van het roetfilter, dat verplicht is. “Uit de cijfers die Eenvandaag bij de RDW en kennisinstituut TNO opvroeg, blijkt dat deze controle nauwelijks effect heeft”, meldt het nieuwsprogramma.

Geplaatst in rubriek:
Foppe Lycklama à Nijeholt
Foppe Lycklama à Nijeholt

Foppe (’81) is dit jaar (2019) begonnen bij Automotive. Hij houdt zich als redacteur onder andere bezig met telematica en bedrijfseconomische dossiers die aansluiten op de auto- en mobiliteitsbranche. Ook volgt hij politieke ontwikkelingen (hij is politicoloog) op de voet.