‘Geen 200 duizend maar 155 duizend ev’s in 2020′

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Robbert

    Het aantal EV’s in Nederland zal nog verder dalen dan de aangegeven prognose van Aumacon. Export cijfers tonen aan de EV’s massaal ge-exporteerd zijn omdat de consument weinig heil ziet in de, hoofdzakelijk ex-leaseauto’s.

  • Wautomotive

    die 2,4% marktaandeel van EV’s uit 1914 is dan toch erg moeilijk te evenaren. Toen ook nog zonder incentives en plug-ins meegeteld.

  • H. Warmenhoven

    Welk belang hebben we eigenlijk bij zoveel EV’s al Dan niet Hybrides? De overheid en road taxes? Kosten van EV rijden? Lijkt allemaal zo voor delis, als leaseback ja. Prive, ? Zonder stimulering zal het aantal zelfrijdende auto’s exponentieel toenemen..

  • Henk Meiborg

    Het aantal EV en PEHV zal stijgen omdat er steeds meer modellen op de markt komen, en rijden op duurzame elektriciteit nu eenmaal goedkoper en schoner is dan rijden op fossiele branstoffen. De opkomende markten zorgen voor de ontwikkeling van deze modellen (China & India) en niet de BPM regels in Nederland.