Hyundai haalt BMW-topman binnen als marketingdirecteur

Paul van den Bogaard Paul van den Bogaard

Dat meldt Hyundai Motors Europe.

Hofmann start op 1 november met zijn nieuwe baan bij de fabrikant en wordt verantwoordelijk voor de marketingstrategie van het merk in Europa. Hieronder vallen onder meer adverteren, merk beleid, productplanning- en management,  prijsbeleid, public relations en merkbeleving. Standplaats van de nieuwe topman wordt het Europese hoofdkwartier van Hyundai in het Duitse Offenbach.

Gedurende zijn 28-jarige carrière in de auto-industrie bekleedde Hofmann verschillende managementposities voor autofabrikanten als Audi, Mercedes-Benz en BMW. Voor die laatste was hij tot voor kort vice president retail business development BMW en Mini. 

Geplaatst in rubriek:
Paul van den Bogaard
Paul van den Bogaard

Paul ('77) werkt sinds 2011 bij Automotive en richt zich in het bijzonder op Automotive Werkplaats. In zijn vrije tijd sleutelt hij aan klassiekers.

Hyundai haalt BMW-topman binnen als marketingdirecteur | Automotive Online

Hyundai haalt BMW-topman binnen als marketingdirecteur

Paul van den Bogaard Paul van den Bogaard

Dat meldt Hyundai Motors Europe.

Hofmann start op 1 november met zijn nieuwe baan bij de fabrikant en wordt verantwoordelijk voor de marketingstrategie van het merk in Europa. Hieronder vallen onder meer adverteren, merk beleid, productplanning- en management,  prijsbeleid, public relations en merkbeleving. Standplaats van de nieuwe topman wordt het Europese hoofdkwartier van Hyundai in het Duitse Offenbach.

Gedurende zijn 28-jarige carrière in de auto-industrie bekleedde Hofmann verschillende managementposities voor autofabrikanten als Audi, Mercedes-Benz en BMW. Voor die laatste was hij tot voor kort vice president retail business development BMW en Mini. 

Geplaatst in rubriek:
Paul van den Bogaard
Paul van den Bogaard

Paul ('77) werkt sinds 2011 bij Automotive en richt zich in het bijzonder op Automotive Werkplaats. In zijn vrije tijd sleutelt hij aan klassiekers.