RvC Alwaysbemobile terug op sterkte
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Gelukkig! Ik was al bang dat met het vertrek van Clown van Bussel de marketinggrappenmakerij in de branche weer een bron minder had. Maar nee, deze kan er ook wat van! Eerst zeggen dat na een groeifase gekozen is voor een andere richting” “Na deze groeifase..etc…”en dan afsluiten met “wat past bij de gekozen groeistrategie”. Alwaysbeonduidelijk! Volgende keer wat langer roeren wanneer er een persberichtje gekookt moet worden.. We wachten met smart!
ps: gelukkig wel een wat minder fluorescerende stropdas!