Nieuwe Automotive: Schadebranche zet zich schrap voor toekomst
Om alle technische ontwikkelingen bij te kunnen benen, worden schadebedrijven steeds groter. Hierdoor is het mogelijk om voldoende te investeren. Dat blijkt uit de Schadebedrijf Top 15, die automotive heeft samengesteld. In de nieuwe automotive, die hier online te lezen is, vertellen enkele van de grootste schade-ondernemers hoe zij de toekomst zien. Zij voorzien een schifting in de markt.
Wat staat er nog meer in de nieuwe Automotive?
- Een interview met Alfred Möller, dga van het gelijknamige schadebedrijf;
- Columns van Arjen de Jong, Paul de Vries en Hans Adriani;
- Een verslag van de Salon van Brussel, een van de weinige florerende autoshows;
- Het autopanel velt zijn oordeel over de MG ZS;
- In de Kennisbank worden de importeurs aan de hand van hun doelstellingen afgerekend op de resultaten van 2019;
- Een analyse van de fusieplannen van Stern en Hedin;
- Blauw is dé kleur van 2020, aldus de lakkenfabrikanten;
- In de Nieuwe Post vertelt Roel Steunenberg (Autohopper) over zijn nieuwe uitdaging;
- In Onder Managers gaat Han Terneldeli het gesprek aan met Almar Gouweloos van autobedrijf Milano;
- Een kijkje in de Werkplaats van Hans van Mierlo Autoschade.