Nieuwe Automotive: Schadebranche zet zich schrap voor toekomst

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
De cover van de nieuwe Automotive.

Om alle technische ontwikkelingen bij te kunnen benen, worden schadebedrijven steeds groter. Hierdoor is het mogelijk om voldoende te investeren. Dat blijkt uit de Schadebedrijf Top 15, die automotive heeft samengesteld. In de nieuwe automotive, die hier online te lezen is, vertellen enkele van de grootste schade-ondernemers hoe zij de toekomst zien. Zij voorzien een schifting in de markt.

Wat staat er nog meer in de nieuwe Automotive?

  • Een interview met Alfred Möller, dga van het gelijknamige schadebedrijf;
  • Columns van Arjen de Jong, Paul de Vries en Hans Adriani;
  • Een verslag van de Salon van Brussel, een van de weinige florerende autoshows; 
  • Het autopanel velt zijn oordeel over de MG ZS
  • In de Kennisbank worden de importeurs aan de hand van hun doelstellingen afgerekend op de resultaten van 2019;
  • Een analyse van de fusieplannen van Stern en Hedin;
  • Blauw is dé kleur van 2020, aldus de lakkenfabrikanten;
  • In de Nieuwe Post vertelt Roel Steunenberg (Autohopper) over zijn nieuwe uitdaging;
  • In Onder Managers gaat Han Terneldeli het gesprek aan met Almar Gouweloos van autobedrijf Milano;
  • Een kijkje in de Werkplaats van Hans van Mierlo Autoschade.

Het januari/februarinummer van Automotive is afgelopen vrijdag verschenen en vanaf vandaag ook online te lezen.

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

Nieuwe Automotive: Schadebranche zet zich schrap voor toekomst | Automotive Online

Nieuwe Automotive: Schadebranche zet zich schrap voor toekomst

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
De cover van de nieuwe Automotive.

Om alle technische ontwikkelingen bij te kunnen benen, worden schadebedrijven steeds groter. Hierdoor is het mogelijk om voldoende te investeren. Dat blijkt uit de Schadebedrijf Top 15, die automotive heeft samengesteld. In de nieuwe automotive, die hier online te lezen is, vertellen enkele van de grootste schade-ondernemers hoe zij de toekomst zien. Zij voorzien een schifting in de markt.

Wat staat er nog meer in de nieuwe Automotive?

  • Een interview met Alfred Möller, dga van het gelijknamige schadebedrijf;
  • Columns van Arjen de Jong, Paul de Vries en Hans Adriani;
  • Een verslag van de Salon van Brussel, een van de weinige florerende autoshows; 
  • Het autopanel velt zijn oordeel over de MG ZS
  • In de Kennisbank worden de importeurs aan de hand van hun doelstellingen afgerekend op de resultaten van 2019;
  • Een analyse van de fusieplannen van Stern en Hedin;
  • Blauw is dé kleur van 2020, aldus de lakkenfabrikanten;
  • In de Nieuwe Post vertelt Roel Steunenberg (Autohopper) over zijn nieuwe uitdaging;
  • In Onder Managers gaat Han Terneldeli het gesprek aan met Almar Gouweloos van autobedrijf Milano;
  • Een kijkje in de Werkplaats van Hans van Mierlo Autoschade.

Het januari/februarinummer van Automotive is afgelopen vrijdag verschenen en vanaf vandaag ook online te lezen.

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.