Louwman en Van Mossel domineren Online Dealer Awards
Van Mossel Automotive Group en Louwman (Louwman Exclusive en Auto.nl) mochten vanavond beide drie Online Dealer Awards mee naar huis nemen. Louwman herhaalt daarmee het succes van vorig jaar, toen de prijzen voor het eerst werden uitgereikt.
De jury bestond dit jaar uit Jeroen Brouwer (Head of Automotive bij Marktplaats), Luberto van Buiten (hoofdredacteur Automotive Management), Paul de Vries (oprichter Digital Car Dealer Workshop, #DCDW), Ferry Smith (specialist Automotive) en Daan Vloedgraven (Business Intelligence consultant bij Infotopics).
Winnaars
Beste website
Vakprijs: Auto.nl
Publieksprijs: Louwman Exclusive
Beste presentatie op social media
Vakprijs: Liewes Roden
Publieksprijs: Auto Sturm
Meest succesvol data driven autobedrijf
Vakprijs: Van Mossel Automotive Groep
Publieksprijs: Van Mossel Automotive Groep
Beste leadopvolging
Vakprijs: Hekkert Autogroep
Publieksprijs: Auto Synyco
Meest originele campagne
Vakprijs: Van Mossel Automotive Groep
Publieksprijs: VKV Groep
Beste voorraad presentatie
Vakprijs: Auto.nl
Publieksprijs: Autobedrijf A. van Rijswijk
De Online Dealer Awards zijn een initiatief van DTC Media.