Louwman en Van Mossel domineren Online Dealer Awards

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
Dit zijn de winnaars. (Foto: DTC Media)

Van Mossel Automotive Group en Louwman (Louwman Exclusive en Auto.nl) mochten vanavond beide drie Online Dealer Awards mee naar huis nemen. Louwman herhaalt daarmee het succes van vorig jaar, toen de prijzen voor het eerst werden uitgereikt.

De jury bestond dit jaar uit Jeroen Brouwer (Head of Automotive bij Marktplaats), Luberto van Buiten (hoofdredacteur Automotive Management), Paul de Vries (oprichter Digital Car Dealer Workshop, #DCDW), Ferry Smith (specialist Automotive) en Daan Vloedgraven (Business Intelligence consultant bij Infotopics).

Winnaars

Beste website

Vakprijs: Auto.nl

Publieksprijs: Louwman Exclusive

Beste presentatie op social media

Vakprijs: Liewes Roden

Publieksprijs: Auto Sturm

Meest succesvol data driven autobedrijf

Vakprijs: Van Mossel Automotive Groep

Publieksprijs: Van Mossel Automotive Groep

Beste leadopvolging

Vakprijs: Hekkert Autogroep

Publieksprijs: Auto Synyco

Meest originele campagne

Vakprijs: Van Mossel Automotive Groep

Publieksprijs: VKV Groep

Beste voorraad presentatie

Vakprijs: Auto.nl

Publieksprijs: Autobedrijf A. van Rijswijk

De Online Dealer Awards zijn een initiatief van DTC Media. 

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

Louwman en Van Mossel domineren Online Dealer Awards | Automotive Online

Louwman en Van Mossel domineren Online Dealer Awards

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
Dit zijn de winnaars. (Foto: DTC Media)

Van Mossel Automotive Group en Louwman (Louwman Exclusive en Auto.nl) mochten vanavond beide drie Online Dealer Awards mee naar huis nemen. Louwman herhaalt daarmee het succes van vorig jaar, toen de prijzen voor het eerst werden uitgereikt.

De jury bestond dit jaar uit Jeroen Brouwer (Head of Automotive bij Marktplaats), Luberto van Buiten (hoofdredacteur Automotive Management), Paul de Vries (oprichter Digital Car Dealer Workshop, #DCDW), Ferry Smith (specialist Automotive) en Daan Vloedgraven (Business Intelligence consultant bij Infotopics).

Winnaars

Beste website

Vakprijs: Auto.nl

Publieksprijs: Louwman Exclusive

Beste presentatie op social media

Vakprijs: Liewes Roden

Publieksprijs: Auto Sturm

Meest succesvol data driven autobedrijf

Vakprijs: Van Mossel Automotive Groep

Publieksprijs: Van Mossel Automotive Groep

Beste leadopvolging

Vakprijs: Hekkert Autogroep

Publieksprijs: Auto Synyco

Meest originele campagne

Vakprijs: Van Mossel Automotive Groep

Publieksprijs: VKV Groep

Beste voorraad presentatie

Vakprijs: Auto.nl

Publieksprijs: Autobedrijf A. van Rijswijk

De Online Dealer Awards zijn een initiatief van DTC Media. 

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.