Britse minister: ‘koop maar geen diesel meer’

Steven Don Steven Don
Britse EV krijgt een groen nummerbord

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Ivan

    Briljant idee. Laat de diesels meer betalen voor het parkeren. Dus blijven ze langer doorrijden op zoek naar een goede/goedkopere parkeerplaats en stoten ze dus nog meer extra stoffen uit. Je kunt ze beter een goedkopere plek geven zodat ze sneller stoppen met rijden.

  • Wim Ruberg

    Een lage emissie uitstoot is dubbelop.
    Als het om fijn stof gaat, is een moderne diesel vaak schoner dan een direct ingespoten benzinemotor. Bij Nox is die laatste in het voordeel.

  • Harry

    Top idee en dan de overproductie gewoon in de vliegtuigen stoppen en ongecontroleerd weg laten branden Londen heeft vlgs mij 4 vliegvelden in en vlakbij het centrum waar per dag meer vrijkomt dan alle diesels daar in een week

Britse minister: ‘koop maar geen diesel meer’ | Automotive Online

Britse minister: ‘koop maar geen diesel meer’

Steven Don Steven Don
Britse EV krijgt een groen nummerbord

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Ivan

    Briljant idee. Laat de diesels meer betalen voor het parkeren. Dus blijven ze langer doorrijden op zoek naar een goede/goedkopere parkeerplaats en stoten ze dus nog meer extra stoffen uit. Je kunt ze beter een goedkopere plek geven zodat ze sneller stoppen met rijden.

  • Wim Ruberg

    Een lage emissie uitstoot is dubbelop.
    Als het om fijn stof gaat, is een moderne diesel vaak schoner dan een direct ingespoten benzinemotor. Bij Nox is die laatste in het voordeel.

  • Harry

    Top idee en dan de overproductie gewoon in de vliegtuigen stoppen en ongecontroleerd weg laten branden Londen heeft vlgs mij 4 vliegvelden in en vlakbij het centrum waar per dag meer vrijkomt dan alle diesels daar in een week