Column Clem Dickmann: BPM-dossier

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
RAI Vereniging en Bovag dringen aan op tussentijdse aanpassing BPM-tarieven

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Albert Bos

    Het scenario is precies hetzelfde als bijv. de al vele jaren constante km-vergoeding van 0,19 Euro voor het zakelijk gebruik van een particuliere auto en natuurlijk het beroemde kwartje van Kok en als toppunt het schrijnende Groninger gasdossier. Als er schade is of een voordeel voor belastingbetalers wordt afgesproken of besproken, is het altijd byzonder gecompliceerd. Ook is men sterk in het tijdens het spel veranderen van de regels. Afspraak is afspraak: nog nooit van gehoord. Het wordt tijd voor realisme, discussie op basis van feiten en een duurzaam beleid.