‘Remarketing efficiënter dankzij big data’
In de wereld van remarketing en gebruikte auto’s zijn ict-tools en data steeds belangrijker geworden. Maar hoe kunnen deze processen verder worden geoptimaliseerd? Welke data heb je daarvoor nodig? Die vragen staan centraal tijdens het Remarketing Event.
Dagvoorzitter is Meindert Schut, adjunct-hoofdredacteur Business Nieuws Radio (BNR) en presentator van de Nationale Autoshow. Tijdens de openingssessie gaat hij met een aantal gasten aan tafel om te zien wat het belang is van big data in het remarketingproces. Onder de gasten bevinden zich onder meer ondernemer Marco van Beek, Peter Odding van VWE en Automotive-columnist en voormalig dealer Hans Adriani. Vast tafelheer tijdens deze sessie is Luberto van Buiten, hoofdredacteur van het vakblad Automotive.
Daarna wordt het thema in diverse parallelsessies vanuit diverse invalshoeken besproken. Bijvoorbeeld door Brian Farley, voormalig bondscoach van het Nederlands honkbalteam. Hij gaat in op de vraag welke data je nodig hebt voor succesvol leiderschap, en hoe je die data het beste kunt inzetten.
Edwin Bestebreurtje, partner van Fier Automotive, gaat in zijn workshop in op de vraag: Heeft u dagelijks inzicht in de aantrekkelijkheid van uw occasionaanbod? Hij reikt praktische handvatten aan, waarmee u uw remarketingresultaten kunt verhogen door middel van real-time occasiondata.
En Gerben van Ouwendorp van Telegraaf Media Groep gaat in op het gebruik van Google Analytics en andere tools.
Het Remarketing Event wordt afgesloten door trainer en bestsellerauteur Jos Burgers.