Maxus eDeliver7 kost 40.000 euro

Bestelauto • Standaard is de eDeliver7 uitgerust met een 77 kWh accupakket.
Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
(foto: Van Mossel)

De nieuwe Maxus eDeliver7 krijgt een vanafprijs van 39.990 euro (ex btw). Deze prijs geldt voor de auto die uitgerust is met het 77 kWh-accupakket. De uitvoering met het grotere 88 kWh-accupakket is er vanaf 42.590 euro, zo heeft importeur Van Mossel bekendgemaakt.

De eDeliver7 komt tussen de eDeliver3 en de grote eDeliver9. De volledig elektrische bestelauto biedt een laadvolume van 5,9 tot 8,7 m3 en heeft een maximaal laadvermogen tot 1.200 kg. Bovendien mag de e-bus een geremde aanhanger trekken met een gewicht tot 1.500 kg.

De eDeliver7 heeft volgens Van Mossel een actieradius in de stad van 485 kilometer (WLTP). Met de auto die uitgerust is met het grotere 88 kWh-accupakket kan de berijder in stedelijk gebied tot 542 kilometer (WLTP) kan rijden.

De eDeliver7 is voorbereid op 3-fase 11 kW laden via een regulier AC-laadpunt. Snelladen (DC) gebeurt met maximaal 80 kW.

Maxus levert de eDeliver7 in twee lengtes (L1 en L2), terwijl de L2 in twee hoogtevarianten (H1 en H2) te bestellen is. De H2 variant is enkel leverbaar met het 88 kWh accupakket.

Op basis van full operational lease is de eDeliver7 te rijden vanaf 679,52 euro per maand.

Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.  

Maxus eDeliver7 kost 40.000 euro | Automotive Online

Maxus eDeliver7 kost 40.000 euro

Bestelauto • Standaard is de eDeliver7 uitgerust met een 77 kWh accupakket.
Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
(foto: Van Mossel)

De nieuwe Maxus eDeliver7 krijgt een vanafprijs van 39.990 euro (ex btw). Deze prijs geldt voor de auto die uitgerust is met het 77 kWh-accupakket. De uitvoering met het grotere 88 kWh-accupakket is er vanaf 42.590 euro, zo heeft importeur Van Mossel bekendgemaakt.

De eDeliver7 komt tussen de eDeliver3 en de grote eDeliver9. De volledig elektrische bestelauto biedt een laadvolume van 5,9 tot 8,7 m3 en heeft een maximaal laadvermogen tot 1.200 kg. Bovendien mag de e-bus een geremde aanhanger trekken met een gewicht tot 1.500 kg.

De eDeliver7 heeft volgens Van Mossel een actieradius in de stad van 485 kilometer (WLTP). Met de auto die uitgerust is met het grotere 88 kWh-accupakket kan de berijder in stedelijk gebied tot 542 kilometer (WLTP) kan rijden.

De eDeliver7 is voorbereid op 3-fase 11 kW laden via een regulier AC-laadpunt. Snelladen (DC) gebeurt met maximaal 80 kW.

Maxus levert de eDeliver7 in twee lengtes (L1 en L2), terwijl de L2 in twee hoogtevarianten (H1 en H2) te bestellen is. De H2 variant is enkel leverbaar met het 88 kWh accupakket.

Op basis van full operational lease is de eDeliver7 te rijden vanaf 679,52 euro per maand.

Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.