Van Mossel komt met eigen laadpas

Van Mossel • De laadpas is energiemaatschappij- en merkonafhankelijk.
Bart Kuijpers Bart Kuijpers
Foto: Van Mossel

Van Mossel Automotive Groep start met het aanbieden van laadpassen en abonnementen. Daarmee wordt het een zogenoemde E-Mobility Service Provider (eMSP). Het bedrijf verkocht al laadpalen. Alle laadactiviteiten vallen onder Van Mossel Energie.

Er zijn in Nederland een groot aantal aanbieders van laadpassen, maar daartussen zitten nog geen automotive retailers (wel OEM’s). Volgens Van Mossel is een eigen laadpas belangrijk voor een goede klanttevredenheid. “We kunnen onze klanten nu volledig ontzorgen op het gebied van elektrisch autorijden. Zo houden we tevens grip op de klanttevredenheid van onze klanten met een elektrische auto, of plug-in. Dit laatste is in de energiewereld geen algemeen goed en hier brengen we graag verandering in”, aldus Bas Huijzer, divisiedirecteur Van Mossel Automotive Group.

Joep Hazeu, manager Van Mossel Energie: “We wilden een laadpas ontwikkelen die energiemaatschappij- en merkonafhankelijk is, zo transparant mogelijk wat betreft tarieven, en tegelijkertijd de mogelijkheid biedt om uit te breiden met nieuwe technologieën op het gebied van slim laden en mobiliteit”, aldus Hazeu.

Van Mossel Energie biedt niet alleen transparantie in tarieven, maar stelt gebruikers ook in staat om te profiteren van de nieuwste technologische ontwikkelingen op het gebied van slim laden en mobiliteit. De app is vanaf nu beschikbaar en te downloaden voor Android en Apple. Via de app is onder andere eenvoudig een laadpas aan te vragen. De uitrol naar andere Europese landen waar Van Mossel actief is, zal spoedig volgen.

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

Van Mossel komt met eigen laadpas | Automotive Online

Van Mossel komt met eigen laadpas

Van Mossel • De laadpas is energiemaatschappij- en merkonafhankelijk.
Bart Kuijpers Bart Kuijpers
Foto: Van Mossel

Van Mossel Automotive Groep start met het aanbieden van laadpassen en abonnementen. Daarmee wordt het een zogenoemde E-Mobility Service Provider (eMSP). Het bedrijf verkocht al laadpalen. Alle laadactiviteiten vallen onder Van Mossel Energie.

Er zijn in Nederland een groot aantal aanbieders van laadpassen, maar daartussen zitten nog geen automotive retailers (wel OEM’s). Volgens Van Mossel is een eigen laadpas belangrijk voor een goede klanttevredenheid. “We kunnen onze klanten nu volledig ontzorgen op het gebied van elektrisch autorijden. Zo houden we tevens grip op de klanttevredenheid van onze klanten met een elektrische auto, of plug-in. Dit laatste is in de energiewereld geen algemeen goed en hier brengen we graag verandering in”, aldus Bas Huijzer, divisiedirecteur Van Mossel Automotive Group.

Joep Hazeu, manager Van Mossel Energie: “We wilden een laadpas ontwikkelen die energiemaatschappij- en merkonafhankelijk is, zo transparant mogelijk wat betreft tarieven, en tegelijkertijd de mogelijkheid biedt om uit te breiden met nieuwe technologieën op het gebied van slim laden en mobiliteit”, aldus Hazeu.

Van Mossel Energie biedt niet alleen transparantie in tarieven, maar stelt gebruikers ook in staat om te profiteren van de nieuwste technologische ontwikkelingen op het gebied van slim laden en mobiliteit. De app is vanaf nu beschikbaar en te downloaden voor Android en Apple. Via de app is onder andere eenvoudig een laadpas aan te vragen. De uitrol naar andere Europese landen waar Van Mossel actief is, zal spoedig volgen.

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.