Hyundai rolt EV-showrooms uit, primeur voor Wittenberg

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
De EV-showroom van Wittenberg. (Foto: Hyundai Nederland)

Een nieuwigheid is de consulting tafel, waar virtueel auto’s kunnen worden samengesteld.

Hyundai rolt bij al zijn dealers het EV-showroom concept uit. Wittenberg is de eerste Nederlandse dealer die een EV-showroom opent. Dat meldt de importeur.

Naast alle elektrische modellen van het merk zijn er ook audiovisuele hulpmiddelen, zoals beeldschermen en een zogenoemde consulting tafel, waar kopers hun nieuwe elektrische Hyundai virtueel kunnen samenstellen.

Bij Wittenberg, recent uitgeroepen tot Hyundai Excellent Dealer, vinden ze het een goed concept. “Hier kunnen wij klanten die specifiek geïnteresseerd zijn in een elektrische Hyundai de voordelen van de auto’s en de techniek laten zien”, zegt directeur Peter Zwaan.

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

Hyundai rolt EV-showrooms uit, primeur voor Wittenberg | Automotive Online

Hyundai rolt EV-showrooms uit, primeur voor Wittenberg

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
De EV-showroom van Wittenberg. (Foto: Hyundai Nederland)

Een nieuwigheid is de consulting tafel, waar virtueel auto’s kunnen worden samengesteld.

Hyundai rolt bij al zijn dealers het EV-showroom concept uit. Wittenberg is de eerste Nederlandse dealer die een EV-showroom opent. Dat meldt de importeur.

Naast alle elektrische modellen van het merk zijn er ook audiovisuele hulpmiddelen, zoals beeldschermen en een zogenoemde consulting tafel, waar kopers hun nieuwe elektrische Hyundai virtueel kunnen samenstellen.

Bij Wittenberg, recent uitgeroepen tot Hyundai Excellent Dealer, vinden ze het een goed concept. “Hier kunnen wij klanten die specifiek geïnteresseerd zijn in een elektrische Hyundai de voordelen van de auto’s en de techniek laten zien”, zegt directeur Peter Zwaan.

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.