Lagere werkplaatsfactuur voor oudere Opels

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Monique Bakx

    Tuurlijk, wir leben Autos und lieben unsere Kunden.

  • Passant

    Gaan ze 2 jaar garantie geven op de gemonteerde “gebruikte” onderdelen. Dit is een goede impuls voor de gebruikte onderdelen markt, goed bezig Opel.

  • Koos kluitmans

    Korting is niet de manier om klanten te binden, slechts de weg naar het einde. Leg klanten maar eens uit dat het voordeel niet zit als je al 25 jaar klant bent en iedere twee/drie jaar een nieuwe auto koopt.
    Begin eens bij auto’s van vier jaar en ouder te diffetentieren met je prijzen, dat zijn de klanten die het hardste weglopen bij de dealer, maar het dichtste bij de dealer staan.
    Een bezitter van een 10+ jaren oude Opel heeft niets meer te zoeken bij een dealer. Die zoekt passie, beleving en service.Om maar nog niet te spreken over de voorraad die de dealer zal hebben van 10 jaar oude auto’s. De korting op dat soort onderdelen kan iedereen krijgen in het vrije onderdelenkanaal (of minimaal een vergelijkbare prijs). Of het moet zijn dat de klant voor zijn uitlaat voor zijn Omega met alle liefde een dag of twee wil wachten.
    Wel een mooi stukje free publicity op deze manier btw.

  • Opeltje

    Volledig met Koos eens korting over wel uurloon ?

Lagere werkplaatsfactuur voor oudere Opels | Automotive Online

Lagere werkplaatsfactuur voor oudere Opels

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Monique Bakx

    Tuurlijk, wir leben Autos und lieben unsere Kunden.

  • Passant

    Gaan ze 2 jaar garantie geven op de gemonteerde “gebruikte” onderdelen. Dit is een goede impuls voor de gebruikte onderdelen markt, goed bezig Opel.

  • Koos kluitmans

    Korting is niet de manier om klanten te binden, slechts de weg naar het einde. Leg klanten maar eens uit dat het voordeel niet zit als je al 25 jaar klant bent en iedere twee/drie jaar een nieuwe auto koopt.
    Begin eens bij auto’s van vier jaar en ouder te diffetentieren met je prijzen, dat zijn de klanten die het hardste weglopen bij de dealer, maar het dichtste bij de dealer staan.
    Een bezitter van een 10+ jaren oude Opel heeft niets meer te zoeken bij een dealer. Die zoekt passie, beleving en service.Om maar nog niet te spreken over de voorraad die de dealer zal hebben van 10 jaar oude auto’s. De korting op dat soort onderdelen kan iedereen krijgen in het vrije onderdelenkanaal (of minimaal een vergelijkbare prijs). Of het moet zijn dat de klant voor zijn uitlaat voor zijn Omega met alle liefde een dag of twee wil wachten.
    Wel een mooi stukje free publicity op deze manier btw.

  • Opeltje

    Volledig met Koos eens korting over wel uurloon ?