Automotive Marketing Show: Ontsnap aan de ‘race to the bottom’
De toenemende populariteit van private lease lijkt voor de autoretailer zowel een vloek als een zegen. De ‘abonnees’ zorgen voor een continue stroom aan inkomsten aan abonnementsgeld en aftersales, maar er zijn zoveel spelers op de markt dat de concurrentiestrijd vooral op prijs wordt gevoerd. Terwijl de marges al zo laag zijn. Hoe voorkom je dat je deelneemt aan deze ‘race to the bottom’, maar wel aantrekkelijk blijft voor de consument?
Marketingexpert Anders Jansen van Flow Resulting, dat onder andere onderzoek doet naar prijspromoties, geeft tips en adviezen voor uw marketingstrategie tijdens de Automotive Marketing Show, die op 5 november plaatsvindt.
Naast Anders Jansen spreken ook Dick Gussen (Corendon), Rico van der Vies (Automotive Mediaventions), Wilbert Philippo (Infotrade) en Erwin Wijman (marketingjournalist) op het evenement, dat volledig online is te volgen.
Schrijf je hier in voor de Marketing Show, de digitale editie van het Automotive Marketing Event.