Alphabet: werkgever doet te weinig aan C02-uitstoot rijder

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Ivan

    Verrassend. En dit is in tegenspraak met het beeld van de leaserijder die met zijn/haar 14% auto op de linkerbaan iedereen wegduwt en met de tankpas de tank weer vol gooit.

  • Roel Hindriks

    Prima onderzoek en heldere notitie van Alphabet. Een conclusie die ook mij al jaren verbaast is dat werkgevers, de meest directe betrokkene bij de autokosten, vaak zoveel kansen op kostenbeheersing onbenut laat; bij tenders en anderszins offertebeoordelingen wordt er wel naar brandstofkosten (en dan nog niet eens de reële) gekeken, maar het kan beter en dat sluit aan bij wat de leaserijder vindt blijkt nu gelukkig.

Alphabet: werkgever doet te weinig aan C02-uitstoot rijder | Automotive Online

Alphabet: werkgever doet te weinig aan C02-uitstoot rijder

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Ivan

    Verrassend. En dit is in tegenspraak met het beeld van de leaserijder die met zijn/haar 14% auto op de linkerbaan iedereen wegduwt en met de tankpas de tank weer vol gooit.

  • Roel Hindriks

    Prima onderzoek en heldere notitie van Alphabet. Een conclusie die ook mij al jaren verbaast is dat werkgevers, de meest directe betrokkene bij de autokosten, vaak zoveel kansen op kostenbeheersing onbenut laat; bij tenders en anderszins offertebeoordelingen wordt er wel naar brandstofkosten (en dan nog niet eens de reële) gekeken, maar het kan beter en dat sluit aan bij wat de leaserijder vindt blijkt nu gelukkig.