LeasePlan beste leasemaatschappij in online performance

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • johan verduin

    In dit onderzoek mis ik de basale vraag: Wat is het profiel van de respondenten?: berijders, wagenparkbeheerders of een andere doelgroep?? Wat zijn de vooraf gestelde criteria?Is men op zoek naar prijs of kwaliteit, of welleicht een occasion? Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de uitslag verklapt dat de doelgroep prijskopers zijn.

  • Henk Kroezen

    De online oriëntatie is gedaan vanuit het perspectief van wagenparkbeheerders. Deze doelgroep heeft de opdracht gekregen om zich te oriënteren voor hun eigen bedrijf of voor het bedrijf waar zij werken. Er zijn geen criteria gegeven waarop zij hun keuze moeten baseren. Iemand mag dus zelf weten of hij/zij voor prijs of voor kwaliteit gaat (in het dagelijks leven worden er ook geen criteria meegegeven). De respondenten zijn vrij gelaten om te bepalen wat zij het beste vinden voor hun bedrijf.
    Ik hoop zo antwoord te hebben gegeven op je vraag.

  • Hilbert

    Voor het gehele wagenpark zou het beter zijn dat men het hele auto-lease afschaft.. Enkele automerken hebben het gehele automarkt tot zich toe geeigend, dat is niet bevordelijk voor de kleinere autofabriekanten..

LeasePlan beste leasemaatschappij in online performance | Automotive Online

LeasePlan beste leasemaatschappij in online performance

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • johan verduin

    In dit onderzoek mis ik de basale vraag: Wat is het profiel van de respondenten?: berijders, wagenparkbeheerders of een andere doelgroep?? Wat zijn de vooraf gestelde criteria?Is men op zoek naar prijs of kwaliteit, of welleicht een occasion? Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de uitslag verklapt dat de doelgroep prijskopers zijn.

  • Henk Kroezen

    De online oriëntatie is gedaan vanuit het perspectief van wagenparkbeheerders. Deze doelgroep heeft de opdracht gekregen om zich te oriënteren voor hun eigen bedrijf of voor het bedrijf waar zij werken. Er zijn geen criteria gegeven waarop zij hun keuze moeten baseren. Iemand mag dus zelf weten of hij/zij voor prijs of voor kwaliteit gaat (in het dagelijks leven worden er ook geen criteria meegegeven). De respondenten zijn vrij gelaten om te bepalen wat zij het beste vinden voor hun bedrijf.
    Ik hoop zo antwoord te hebben gegeven op je vraag.

  • Hilbert

    Voor het gehele wagenpark zou het beter zijn dat men het hele auto-lease afschaft.. Enkele automerken hebben het gehele automarkt tot zich toe geeigend, dat is niet bevordelijk voor de kleinere autofabriekanten..