Analyse: Zó gaat Opel saneren

Steven Don Steven Don
Analyse: Zó gaat Opel saneren

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jeroen Geertsema

    Men zal nog met weemoed aan de vermaledijde tijden onder General Motor, terug denken bij Opel. Uit voorgaand verhaal blijkt wel . Dat Opel nog slechts een schim zal zijn onder PSA
    En slechts gerebagde Peugeot’s mag maken in de toekomst

  • Arthur Bakvis

    De arrogantie van importeur(s) en merk veroorzaakte al deze schade. Wie zijn billen brand zit op blaren. Triest is dat wederom vele ondernemers die in het merk investeerde de dupe zijn van dit gedrag en winkels kunnen sluiten. Die 100.000 auto’s die ze ooit per jaar verkochten zal voor altijd geschiedenis zijn.Ach ja, volgende ronde, we zitten niet zonder auto’s en life goes on….

  • G. van den Hof

    Nu Opel net als Saab nooit geen winstgevende onderneming was en net als Spyker door PSA wordt overgenomen en erger nog hun waardeloze stuk techniek overnemen zal met zwart schrijven lastig worden als Opel product niet meer gekocht gaat worden. Fransen kunnen geen auto’s maken en techniek heeft zich sindsdien negatief bewezen.

Analyse: Zó gaat Opel saneren | Automotive Online

Analyse: Zó gaat Opel saneren

Steven Don Steven Don
Analyse: Zó gaat Opel saneren

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jeroen Geertsema

    Men zal nog met weemoed aan de vermaledijde tijden onder General Motor, terug denken bij Opel. Uit voorgaand verhaal blijkt wel . Dat Opel nog slechts een schim zal zijn onder PSA
    En slechts gerebagde Peugeot’s mag maken in de toekomst

  • Arthur Bakvis

    De arrogantie van importeur(s) en merk veroorzaakte al deze schade. Wie zijn billen brand zit op blaren. Triest is dat wederom vele ondernemers die in het merk investeerde de dupe zijn van dit gedrag en winkels kunnen sluiten. Die 100.000 auto’s die ze ooit per jaar verkochten zal voor altijd geschiedenis zijn.Ach ja, volgende ronde, we zitten niet zonder auto’s en life goes on….

  • G. van den Hof

    Nu Opel net als Saab nooit geen winstgevende onderneming was en net als Spyker door PSA wordt overgenomen en erger nog hun waardeloze stuk techniek overnemen zal met zwart schrijven lastig worden als Opel product niet meer gekocht gaat worden. Fransen kunnen geen auto’s maken en techniek heeft zich sindsdien negatief bewezen.