PSA-topman Tavares: minder modellen voor meer geld

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Sander F.

    Uitdunning van het, soms overlappende PSA, gamma begrijp ik. Doel is mede om kosten te besparen.. De nu nieuwe 108 wordt niet vervangen. Dit segment is voor Citroën.. die zich dan wel voor hogere (ontwikkel)kosten gesteld ziet..

    Zal Citroën de 108 aantallen tzt erbij afzetten in de markt? Of vloeit dit deels weg naar andere merken?

    Volgens mij kan deze strategie van minder merken alleen werken als alle dealers, in alle landen, beide merken onder één dak voeren.. Anders lijkt mij verlies aan klanten een mogelijk gevaar voor het toekomstig rendement. 😉

    Overigens, de 4008 is een Outlander (vorig model) derivaat. De ASX variant zit bij Citroën als C4 Aircross.

PSA-topman Tavares: minder modellen voor meer geld | Automotive Online

PSA-topman Tavares: minder modellen voor meer geld

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Sander F.

    Uitdunning van het, soms overlappende PSA, gamma begrijp ik. Doel is mede om kosten te besparen.. De nu nieuwe 108 wordt niet vervangen. Dit segment is voor Citroën.. die zich dan wel voor hogere (ontwikkel)kosten gesteld ziet..

    Zal Citroën de 108 aantallen tzt erbij afzetten in de markt? Of vloeit dit deels weg naar andere merken?

    Volgens mij kan deze strategie van minder merken alleen werken als alle dealers, in alle landen, beide merken onder één dak voeren.. Anders lijkt mij verlies aan klanten een mogelijk gevaar voor het toekomstig rendement. 😉

    Overigens, de 4008 is een Outlander (vorig model) derivaat. De ASX variant zit bij Citroën als C4 Aircross.