Automotive Inspiratiefestival, 5 juni, Apeldoorn

Hoe kan ik als Autobedrijf in 2025 nog geld verdienen?

Romy Wielinga Romy Wielinga
• Laatste update:

Voor autobedrijven gaat er veel veranderen de komende vijf tot tien jaar. Dit biedt kansen maar vormt ook bedreigingen. De vraag is: hoe kan ik als autobedrijf in 2025 nog geld verdienen? Hoe speel ik in op alle veranderingen en vernieuwingen? Deze vragen gaan we tijdens het Automotive Festival op 5 juni in Apeldoorn op het Zwitsal terrein proberen te beantwoorden. Uniek aan dit inspiratiefestival is dat we het in een andere setting houden.

Volgens Johan Lammers van Lammers Support Group, die het initiatief heeft genomen voor dit inspiratiefestival met ondersteuning van tien mooie partners, is het namelijk zo dat 7 van de 10 autobedrijven zich onvoldoende laat informeren over deze vraagstukken.

foodtruck catering 2 web5Er zijn regelmatig congressen of bijeenkomsten van bijvoorbeeld Bovag en vakbladen, maar hier komt echter meestal dezelfde groep dealers en universele autobedrijven op af. Wij willen door de laagdrempeligheid proberen een grotere groep aan te spreken die hier zelden of nooit komt. Daarom is de sfeer ook anders dan anders, namelijk: ‘No nonsense.’ Geen pakken en stropdassen, maar casual in festivalsfeer. We hebben gezellige foodtrucks en live muziek en de locatie is industrieel. Ook het tijdstip is goed gekozen, namelijk het eind van de middag en begin van de avond, zodat het je niet teveel tijd kost. Verder is de locatie prettig centraal gelegen, met gratis ruime parkeergelegenheid voor de deur.

Tony Chocolonely

Na een bezoek aan dit inspiratiefestival ga je als ondernemer of manager van een autobedrijf naar huis met nieuwe ideeën en inzichten waar je morgen mee aan de slag kan. Ons missie is de ondernemers voorbereiden op een succesvolle toekomst.

We hebben sprekers weten te strikken zoals: 

  • Victor Neyndorff, die expert is op het gebiedt van experience marketing.  Wat zitten onze klanten nu echt op te wachten. ‘Hoe maak je nu echt het verschil? Weten en doen!
  • Cor Molenaar,  retail professor. ‘Platforms zijn het nieuwe buskruit van deze tijd, de auto wordt de Airbnb hotelkamer en de nieuwe spotify-luisterplek, maar hoe speel ik daar dan op in?’
  • Ynzo van Zanten, Choco Evangelist van Tony Chocolonely gaat ons inspireren hoe zij dat doen en wat wij daarvan kunnen leren. Duurzaamheid is hot maar hoe maak je dat nu sexy?

Learnings uit Amerika

Paul de Vries en Johan Lammers geven tips en tricks vanuit de Nada Convention in Las Vegas. ‘Mobility As a Service’, hoe pakken zij dat aan en wat kunnen wij daarvan leren? Maar ook: hoe efficiënt zijn onze verkopers en welke kansen liggen daar nog?

Wat ook uniek is, is dat we tijdens deze dag een Charity Mobility Challenge organiseren met EV’s ( elektrische- en waterstofauto’s ).

Verkopers van autobedrijven en studenten van Aventus gaan ‘van 6 tot 6’  (12 uur ) rijden met deze auto’s om zelf te ervaren hoe je in deze tijd zoveel mogelijk milieuvriendelijke kilometers maakt.

Per kilometer laten de bestuurders zich sponsoren om zo geld op te halen voor Stichting Present Apeldoorn, die een mooi project heeft gevonden om kinderkamers op te knappen in de armste gezinnen.

Meer informatie en inschrijven kan via deze link: Automotive Festival

bedrijfsbijeenkomst zwitsal

Hoe kan ik als Autobedrijf in 2025 nog geld verdienen? | Automotive Online
Automotive Inspiratiefestival, 5 juni, Apeldoorn

Hoe kan ik als Autobedrijf in 2025 nog geld verdienen?

Romy Wielinga Romy Wielinga
• Laatste update:

Voor autobedrijven gaat er veel veranderen de komende vijf tot tien jaar. Dit biedt kansen maar vormt ook bedreigingen. De vraag is: hoe kan ik als autobedrijf in 2025 nog geld verdienen? Hoe speel ik in op alle veranderingen en vernieuwingen? Deze vragen gaan we tijdens het Automotive Festival op 5 juni in Apeldoorn op het Zwitsal terrein proberen te beantwoorden. Uniek aan dit inspiratiefestival is dat we het in een andere setting houden.

Volgens Johan Lammers van Lammers Support Group, die het initiatief heeft genomen voor dit inspiratiefestival met ondersteuning van tien mooie partners, is het namelijk zo dat 7 van de 10 autobedrijven zich onvoldoende laat informeren over deze vraagstukken.

foodtruck catering 2 web5Er zijn regelmatig congressen of bijeenkomsten van bijvoorbeeld Bovag en vakbladen, maar hier komt echter meestal dezelfde groep dealers en universele autobedrijven op af. Wij willen door de laagdrempeligheid proberen een grotere groep aan te spreken die hier zelden of nooit komt. Daarom is de sfeer ook anders dan anders, namelijk: ‘No nonsense.’ Geen pakken en stropdassen, maar casual in festivalsfeer. We hebben gezellige foodtrucks en live muziek en de locatie is industrieel. Ook het tijdstip is goed gekozen, namelijk het eind van de middag en begin van de avond, zodat het je niet teveel tijd kost. Verder is de locatie prettig centraal gelegen, met gratis ruime parkeergelegenheid voor de deur.

Tony Chocolonely

Na een bezoek aan dit inspiratiefestival ga je als ondernemer of manager van een autobedrijf naar huis met nieuwe ideeën en inzichten waar je morgen mee aan de slag kan. Ons missie is de ondernemers voorbereiden op een succesvolle toekomst.

We hebben sprekers weten te strikken zoals: 

  • Victor Neyndorff, die expert is op het gebiedt van experience marketing.  Wat zitten onze klanten nu echt op te wachten. ‘Hoe maak je nu echt het verschil? Weten en doen!
  • Cor Molenaar,  retail professor. ‘Platforms zijn het nieuwe buskruit van deze tijd, de auto wordt de Airbnb hotelkamer en de nieuwe spotify-luisterplek, maar hoe speel ik daar dan op in?’
  • Ynzo van Zanten, Choco Evangelist van Tony Chocolonely gaat ons inspireren hoe zij dat doen en wat wij daarvan kunnen leren. Duurzaamheid is hot maar hoe maak je dat nu sexy?

Learnings uit Amerika

Paul de Vries en Johan Lammers geven tips en tricks vanuit de Nada Convention in Las Vegas. ‘Mobility As a Service’, hoe pakken zij dat aan en wat kunnen wij daarvan leren? Maar ook: hoe efficiënt zijn onze verkopers en welke kansen liggen daar nog?

Wat ook uniek is, is dat we tijdens deze dag een Charity Mobility Challenge organiseren met EV’s ( elektrische- en waterstofauto’s ).

Verkopers van autobedrijven en studenten van Aventus gaan ‘van 6 tot 6’  (12 uur ) rijden met deze auto’s om zelf te ervaren hoe je in deze tijd zoveel mogelijk milieuvriendelijke kilometers maakt.

Per kilometer laten de bestuurders zich sponsoren om zo geld op te halen voor Stichting Present Apeldoorn, die een mooi project heeft gevonden om kinderkamers op te knappen in de armste gezinnen.

Meer informatie en inschrijven kan via deze link: Automotive Festival

bedrijfsbijeenkomst zwitsal