Marketinguitgaven lopen op, nieuwe toetreders strijden om aandacht

Marketing • De advertentie-uitgaven van automerken verschillen enorm. Waar Audi per registratie 208 euro uitgeeft, strooit Lotus met geld. Het Chinees-Britse merk gaf in het afgelopen anderhalf jaar 58 duizend euro uit per geregistreerde auto. Dat alles voor een glimp van aandacht in een hevig concurrerende markt.
Sander Van Vliet Sander Van Vliet
• Laatste update:
Polestar 2 (foto: Polestar)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Sander Van Vliet
Sander Van Vliet

Sander is vaste redacteur van Automotive en Fleet & Mobility. Na omzwervingen in de sportjournalistiek streek hij in 2023 neer op de Automotive-redactie. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met wielrennen, voetbal en goed eten.

Marketinguitgaven lopen op, nieuwe toetreders strijden om aandacht | Automotive Online

Marketinguitgaven lopen op, nieuwe toetreders strijden om aandacht

Marketing • De advertentie-uitgaven van automerken verschillen enorm. Waar Audi per registratie 208 euro uitgeeft, strooit Lotus met geld. Het Chinees-Britse merk gaf in het afgelopen anderhalf jaar 58 duizend euro uit per geregistreerde auto. Dat alles voor een glimp van aandacht in een hevig concurrerende markt.
Sander Van Vliet Sander Van Vliet
• Laatste update:
Polestar 2 (foto: Polestar)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Sander Van Vliet
Sander Van Vliet

Sander is vaste redacteur van Automotive en Fleet & Mobility. Na omzwervingen in de sportjournalistiek streek hij in 2023 neer op de Automotive-redactie. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met wielrennen, voetbal en goed eten.