Eurol introduceert Ultrance Blue 0W-20 motorolie
De olie is speciaal ontwikkeld voor Ford EcoBlue dieselmotoren.
Accu-onderhoud als winstmaker
Zijn de automotive aftermarket en universele autobedrijven klaar voor ev en hybride onderhoud?
LKQ koopt Canadese leverancier Uni-Select
Uni-Select beschikt over 15 distributiecentra en ruim 400 vestigingen die samen 70 duizend klanten bedienen.
Castrol lanceert nieuwe merkidentiteit
Het nieuwe logo toont volgens Castrol ‘een meer modern, dynamisch en levendig ontwerp.’
Mazda verdubbelt de fabrieksgarantie tot zes jaar
Die garantieperiode was drie jaar.
B-Parts ziet omzet ruim verdubbelen
B-Parts, onderdeel van Stellantis, is naar eigen zeggen de Europese leider op het gebied van e-commerce voor gebruikte auto-onderdelen.
Onderdelenfabrikant Valeo noteert 31 procent hogere winst
De Franse onderneming meldt dat het voor 32,6 miljard euro aan bestellingen kon noteren, bijna de helft meer dan in 2021.
Omzet en winst LKQ licht gedaald
Het onderdelenbedrijf maakte vorig jaar 12,1 miljard euro omzet en realiseerde een winst van bijna 1 miljard euro.
Grouwstra Personen en Bedrijfswagens kiest voor Profile
Profile meldt dit jaar nog meer nieuwe vestigingen aan te willen sluiten.
Pagina 21 van 452