Zwitserleven krijgt gevoel voor autopolis

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
• Laatste update:
Vivat-ceo Ron van Oijen op Youtube

In het gesprek, waarvan een filmpje op Youtube staat, stelt Van Oijen dat het ‘sterke merk’ Zwitserleven ook voor andere producten kan dienen dan pensioenen alleen. “We hebben rondgekeken, onderzoek gedaan. Daar zijn andere producten uitgekomen.”

Voorbeelden zijn een reisverzekering en autoverzekeringen. “Dus als er wat gebeurt, wij ontzorgen je. Daar gaan we mee beginnen”, stelt Van Oijen. “Hetzelfde geldt voor auto’s. Dat is wel een nieuwe richting; dat ook het merk en het gevoel bij andere producten gaan komen.”

Campagne

De nieuwe richting past bij de reclamecampagne die eind mei werd aangekondigd, waarin Chris Zegers de wereld rondreist en onder meer in een elektrische VW-Kever rijdt.

Lees ook de column waarin Johan Schoonhoven Vivat adviseert om juist géén Zwitserleven autoverzekering op te zetten

Persvoorlichter Hidde Kuik van Vivat geeft desgevraagd aan dat de mogelijkheid van een autoverzekering in onderzoek is. “Er komen zeker nieuwe producten onder het Zwitserleven label. We onderzoeken onder meer de mogelijkheid voor een autoverzekering. Op welke termijn die geïntroduceerd kan worden, kan ik nog niet zeggen”, nuanceert Kuik.

 

Geplaatst in rubriek:
Maarten Bokslag
Maarten Bokslag

Maarten is een ervaren freelancer op het gebied van de automotive en mobiliteit. Hij heeft een zwak voor klassieke auto's.

Zwitserleven krijgt gevoel voor autopolis | Automotive Online

Zwitserleven krijgt gevoel voor autopolis

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
• Laatste update:
Vivat-ceo Ron van Oijen op Youtube

In het gesprek, waarvan een filmpje op Youtube staat, stelt Van Oijen dat het ‘sterke merk’ Zwitserleven ook voor andere producten kan dienen dan pensioenen alleen. “We hebben rondgekeken, onderzoek gedaan. Daar zijn andere producten uitgekomen.”

Voorbeelden zijn een reisverzekering en autoverzekeringen. “Dus als er wat gebeurt, wij ontzorgen je. Daar gaan we mee beginnen”, stelt Van Oijen. “Hetzelfde geldt voor auto’s. Dat is wel een nieuwe richting; dat ook het merk en het gevoel bij andere producten gaan komen.”

Campagne

De nieuwe richting past bij de reclamecampagne die eind mei werd aangekondigd, waarin Chris Zegers de wereld rondreist en onder meer in een elektrische VW-Kever rijdt.

Lees ook de column waarin Johan Schoonhoven Vivat adviseert om juist géén Zwitserleven autoverzekering op te zetten

Persvoorlichter Hidde Kuik van Vivat geeft desgevraagd aan dat de mogelijkheid van een autoverzekering in onderzoek is. “Er komen zeker nieuwe producten onder het Zwitserleven label. We onderzoeken onder meer de mogelijkheid voor een autoverzekering. Op welke termijn die geïntroduceerd kan worden, kan ik nog niet zeggen”, nuanceert Kuik.

 

Geplaatst in rubriek:
Maarten Bokslag
Maarten Bokslag

Maarten is een ervaren freelancer op het gebied van de automotive en mobiliteit. Hij heeft een zwak voor klassieke auto's.