Burgemeester Trolhättan wil van Victor Muller af

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Koen Andringa

    Ik heb vorige week het artikel over victor muller en saab in quote gelezen en dus ook over die Pieter Heerema die niet meer wil investeren. Ik las daar dat ook John de Mol 2,5 miljoen (of zoiets) had geinvesteerd. In ieder geval kan de Mol een reclamecampagne voor Saab maken, om z’n investering terug te krijgen in de hoop dat de reclame er voor zorgt dat Saab weer beter verkoopt. Want in dat zelfde artikel leerde ik wat nieuws, dat ik nog nooit eerder had gezien. Een Saab wordt 10.000 Euro duurder alleen maar door de reclame. Dat geld dus voor alle automerken en fabrieken. We kunnen de credietcrisis weer glad strijken door het geld bij de reclamemakers terug te vorderen. Ikzelf zou best graag een Saab willen hebben, aan hun modellen ligt het niet, die zijn prachtig. Maar ik heb geen rijbewijs, wel een leuk idee voor een reclamefilmpje.Dit bericht heb ik ook verstuurd naar De Pers