Nieuwe Automotive: De kunst van het koppelen

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:

Het speelveld rond voertuigdata is heel complex. Er is niet één partij die alles heeft. Er worden verschillende databronnen 
gebruikt voor de koppeling met de gegevens van de fabrikanten. Een toenemende aantal partijen probeert nu orde te scheppen in de stortvloed aan data. Dat staat in de nieuwe Automotive met daarin het dossier ICT & Datamanagement, die vanaf vandaag online te lezen is.Daarin verder aandacht voor de toenemende afhankelijkheid van partijen als Amazon en hoe ICT-oplossingen kunnen helpen om voorraadauto’s te verkopen – zelfs nog voor ze in de voorraad staan. 

Wat staat er nog meer in de nieuwe Automotive? 

  • Een interview met Jan Hofstede, managing director van Zeeuw & Zeeuw (voorheen Autohaag Zeeuw);
  • Columns van Arjen de Jong, Paul de Vries en Hans Adriani;
  • De universele markt grijpt mis op dongels
  • Het autopanel geeft zijn oordeel over de Kia Xceed
  • In Onder Managers vertelt Twan van den Akker over hoe hij succesvol premium occasions verkoopt;
  • Een verslag van grote aftermarketbeurs Equip Auto;
  • Ludo de Mots (Ford Nederland) vertelt over zijn balans tussen werk en privé;
  • Sjouke Dijkstra opende onlangs – na jaren strijd met de gemeente – zijn nieuwe autobedrijf. Automotive neemt een kijkje in de werkplaats.

De nieuwe automotive is afgelopen vrijdag verschenen en vanaf vandaag online te lezen.

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

Nieuwe Automotive: De kunst van het koppelen | Automotive Online

Nieuwe Automotive: De kunst van het koppelen

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:

Het speelveld rond voertuigdata is heel complex. Er is niet één partij die alles heeft. Er worden verschillende databronnen 
gebruikt voor de koppeling met de gegevens van de fabrikanten. Een toenemende aantal partijen probeert nu orde te scheppen in de stortvloed aan data. Dat staat in de nieuwe Automotive met daarin het dossier ICT & Datamanagement, die vanaf vandaag online te lezen is.Daarin verder aandacht voor de toenemende afhankelijkheid van partijen als Amazon en hoe ICT-oplossingen kunnen helpen om voorraadauto’s te verkopen – zelfs nog voor ze in de voorraad staan. 

Wat staat er nog meer in de nieuwe Automotive? 

  • Een interview met Jan Hofstede, managing director van Zeeuw & Zeeuw (voorheen Autohaag Zeeuw);
  • Columns van Arjen de Jong, Paul de Vries en Hans Adriani;
  • De universele markt grijpt mis op dongels
  • Het autopanel geeft zijn oordeel over de Kia Xceed
  • In Onder Managers vertelt Twan van den Akker over hoe hij succesvol premium occasions verkoopt;
  • Een verslag van grote aftermarketbeurs Equip Auto;
  • Ludo de Mots (Ford Nederland) vertelt over zijn balans tussen werk en privé;
  • Sjouke Dijkstra opende onlangs – na jaren strijd met de gemeente – zijn nieuwe autobedrijf. Automotive neemt een kijkje in de werkplaats.

De nieuwe automotive is afgelopen vrijdag verschenen en vanaf vandaag online te lezen.

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.