Fransen houden crisisberaad over toekomst diesel

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
Fransen houden crisisberaad over toekomst diesel

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Harm

    In de banken wereld is ook een 2/3 van de banen verdwenen door automatisering. Nu gaan er in de auto sector ook misschien wel 2/3 van de banen verdwijnen. Ja, dat vraagt een aanpassing op de langere termijn. Een bedrijf/ondernemer kan deze verandering aan zien komen en zich daar op aanpassen of in ieder geval rekening mee gaan houden. Ik zie met name voordelen. Doordat daar minder mensen hun brood in gaan verdienen hebben de consumenten lagere kosten en zal hun welvaart gaan stijgen. Dit geld gebruiken ze dan voor bijvoorbeeld huisvesting en dan zul je in die sector groei mogelijkheden hebben.

  • John Jansen

    Harm? Leg eens uit. Doordat daar minder mensen hun brood in gaan verdienen? Waarin? In de auto sector? Welke consumenten hebben daardoor lagere kosten? Die oud werknemers? Die hebben eerst lagere inkomsten door het ontslag. En als ze weer een baan hebben is hopelijk alle weer bij het oude. En lagere kosten? Waarvan? Ik snap je hele verhaal niet.

Fransen houden crisisberaad over toekomst diesel | Automotive Online

Fransen houden crisisberaad over toekomst diesel

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
Fransen houden crisisberaad over toekomst diesel

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Harm

    In de banken wereld is ook een 2/3 van de banen verdwenen door automatisering. Nu gaan er in de auto sector ook misschien wel 2/3 van de banen verdwijnen. Ja, dat vraagt een aanpassing op de langere termijn. Een bedrijf/ondernemer kan deze verandering aan zien komen en zich daar op aanpassen of in ieder geval rekening mee gaan houden. Ik zie met name voordelen. Doordat daar minder mensen hun brood in gaan verdienen hebben de consumenten lagere kosten en zal hun welvaart gaan stijgen. Dit geld gebruiken ze dan voor bijvoorbeeld huisvesting en dan zul je in die sector groei mogelijkheden hebben.

  • John Jansen

    Harm? Leg eens uit. Doordat daar minder mensen hun brood in gaan verdienen? Waarin? In de auto sector? Welke consumenten hebben daardoor lagere kosten? Die oud werknemers? Die hebben eerst lagere inkomsten door het ontslag. En als ze weer een baan hebben is hopelijk alle weer bij het oude. En lagere kosten? Waarvan? Ik snap je hele verhaal niet.