Geen budget laadpalen kleine gemeenten

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Wim

    Het lijkt mij vooral praktisch wanneer je op je werk kan laden.
    Een Intern Smart Grid maakt dit mogelijk.
    Met een Intern Smart Grid wordt de stroom op een slimme manier verdeeld over de verschillende aangesloten auto’s.
    Je kan kiezen of de aangesloten auto snel vol moet zijn of aan het eind van de dag.
    Op deze wijze wordt de aansluiting van het Net/Zonnepanelen zo effectief mogelijk benut.
    Omdat de laadstroom per aangesloten auto continue wordt gestuurd is er geen verzwaarde Net aansluiting nodig.
    Dit dynamische systeem voorkomt overbelasting van de Netaansluiting/Hoofdzekeringen tijdens het laden van meerdere elektrische auto’s.
    Zie voor verdere informatie: http://www.vdsijs.nl/laadpalen
    Het filmpje laat zien hoe het Werkt.

    Laden op je Werk Werkt.
    Zo kom je Vooruit!!

  • Simon Smit

    Interessant filmpje met oplossingen voor alle smaken!Mooiste is dat je zowel snel als langzaam AC kunt laden en dat is handig voor iedereen! “Korte stop en toch weer volop actieradius”, dat veranderd de business case in positieve zin. Essenteel voor bedrijven en ook handig voor gemeenten op centrale locaties met clusters van laadpunten. Het gaat om een juiste combinatie van actieradius en (de snelheid van) opladen. Nieuwjaarsgroet, Simon Smit, Renault Nederland.