Renault trekt stekker uit Fluence

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Ad van der Meer

    De belangrijkste twee redenen waarom de Fluence niet verkoopt worden hier niet genoemd.
    1) Plaats accu: Voor het wisselen van de accu is voor een plekje in de kofferbak gekozen die daardoor tot het formaat van een Daihatsu Cuore gekrompen is.
    2) De Fluence kan alleen met 3,7 kW geladen worden. De Renault Zoe kan maximaal met 43 kW geladen worden. Bij de meeste openbare laadpalen kan de Zoe met 11 kW laden en dus 3x zo snel.
    De Samsung krijgt de lader van de Zoe en word dus veel beter inzetbaar.

  • Aris Bakker

    Ik stond vanochtend op het autodek van de veerboot Crown Seaways in de haven van Oslo, oog in oog met 12! splinternieuwe Fluence’s Da’s op 1 na de gehele Nederlandse verkoop! Deze waren bestemd voor Noorwegen

Renault trekt stekker uit Fluence | Automotive Online

Renault trekt stekker uit Fluence

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Ad van der Meer

    De belangrijkste twee redenen waarom de Fluence niet verkoopt worden hier niet genoemd.
    1) Plaats accu: Voor het wisselen van de accu is voor een plekje in de kofferbak gekozen die daardoor tot het formaat van een Daihatsu Cuore gekrompen is.
    2) De Fluence kan alleen met 3,7 kW geladen worden. De Renault Zoe kan maximaal met 43 kW geladen worden. Bij de meeste openbare laadpalen kan de Zoe met 11 kW laden en dus 3x zo snel.
    De Samsung krijgt de lader van de Zoe en word dus veel beter inzetbaar.

  • Aris Bakker

    Ik stond vanochtend op het autodek van de veerboot Crown Seaways in de haven van Oslo, oog in oog met 12! splinternieuwe Fluence’s Da’s op 1 na de gehele Nederlandse verkoop! Deze waren bestemd voor Noorwegen