350 kilometer file bij tankstations Tango

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Diederick Roodwang

    Bij de consument leeft nu de opvatting,als brandstof voor deze literprijs verkocht kan worden de korting dus wel de winst per liter van de tankstations zal zijn.

  • Ruut

    Ja hoor!!!! De consument is dom… (not). Bij Tango betaal je niet voor idiote reclames en sponsoringsactiviteiten. Zodoende is een dergelijke actie zowel prettiger als beter voor de klant.

  • heleen smit

    Jammer, ik stond 1 1/2 uur in de rij en vlak voordat ik aan de beurt was werd er weer de gewone prijs gevraagd. Deze actie vraagt toch om meer organisatie. Ik had graag geweten dat ik niet langer meer had hoeven te wachten. Dit had voorkomen kunnen worden door op een bepaald moment de mensen te laten weten dat er nog maar een beperkt aantal mensen van de actie gebruik konden maken, zodat
    de mensen daarachter wisten waar ze aan toe waren. Graag nog zo’n actie maar dan beter georganiseert.
    Ik ben toch erg teleurgesteld.

  • Frank Vogel

    En zo heb je voor elke positive actie een negatieve reactie…. Mensen, wees eens blij! wanneer kan je het nu nog eens goed doen??