Overslagbedrijf verdient juist aan onverkochte Nissans

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jan Aben

    Bekijk het eens positief

  • Jan Aben

    Bekijk het eens positief.
    Wij zijn in Flevoland binnenkort 30 jaar Nissan dealer naar alle tevredenheid.
    In 2007 kwam de Qashqai die door de grote vraag niet was aan te slepen, lange levertijden van 9 tot twaalf maanden in heel Europa was het gevolg.
    Gelukkig waren wij blij toen Nissan had besloten er een extra produktielijn bij te zetten om aan de vraag van deze auto te kunnen voldoen.
    Dit heeft als gevolg dat er meer auto’s geproduceerd worden, die tijdelijk opgeslagen moeten worden voordat deze getransporteerd worden naar omliggende landen.
    Jammer dat de media het altijd weer negatief moet doen voorkomen.
    Nissan is momenteel een van de weinige merken die in november 2008, mede door het succes van de Qashqai (er gaat sinds maart 2007 geen werkdag voorbij dat er niet iemand bij ons de showroom binnenloopt voor de Qashqai) dat meer auto’s verkocht heeft ten opzichte van november vorig jaar.