Nederlandse toeleveranciers van de autoindustrie krijgen klappen

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • hans warmenhoven

    er is een oorzakelijk verband tussen de vraag naar auto’s en de daaropvolgende schakel richting toeleveranciers. het is een utopie dat bij een dalende vraag dit geen gevolgen heeft voor de suppliers. zij produceren ook voor de vervangingsmarkt. maar met de hand op de knip zal ook via dat kanaal de vraag naar onderdelen etc. dalen. we zijn toch zeker het struisvogeltijdperk voorbij?!

  • Aart van driel

    ik doe een werkstuk over auto industrie kan ik jullie vragen stellen en kunnen jullie dan uitgebreid antwoord geven?

    een paar vragen zijn
    waarom worden de onderdelen van de auto door verschillinde fabrieken gemaakt?

    Waarom worden er robots gebruikt? en hoeveel kunnen ze?

    Wat voor grondstoffen worden er gebruikt?

    Worden er tegenwoordig nog auto’s met de hand gemaakt? En wat voor auto’s en wat is er zo bijzonder aan

    Met wat voor wetten heeft auto-industrie te maken?

    mij mail is Aartvandriel@live.nl

    alvast bedankt allemaal