Kien opent Chrysler-dealervestiging in Nijmegen

Redactie Redactie
• Laatste update:

In eerste instantie vinden er in de nieuwe vestiging voornamelijk verkoopactiviteiten plaats. Op termijn volgen service, onderhoud en reparatie.

Eigenaar Willem Kien legt uit waarom hij ondanks de economisch moeilijke omstandigheden toch heeft willen investeren in een tweede vestiging. “We merkten dat steeds meer klanten vanuit Nijmegen letterlijk de brug over kwamen voor aanschaf of onderhoud van een Chrysler, Jeep of Dodge. Dat is voor ons de reden geweest om zelf over de brug te komen en een vestiging in Nijmegen te openen.”

Riskant
Volgens Kien neemt hij een gecalculeerd risico. “Het is juist in deze tijd best riskant om met een extra vestiging te starten, maar het is wel een gecalculeerd risico. De goede relatie met de importeur van Chrysler, Jeep en Dodge geeft ons extra vast grond onder de voeten, de klantenkring in de regio Nijmegen groeit en we hebben een groot vertrouwen in de toekomst van de Chrysler (Fiat-topman Marchionne ontvouwt later dit jaar de dealerplannen voor de Fiat/Chrysler merken – red).”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Reacties

  • Vasil Shulga

    To bad service! Kien Nijmegen. The request to fix Chrysler PT Cruiser. The contact person Jaap Terpstra is a fibber. You should be careful. Check always the invoice! In my case Jaap Terpstra has tried to sale the same spare part twice, so the different of the final price of the invoice was 450,-Euro. If you leave your car for service and Jaap offers you an other one for free of use, pay attention, when you turn a car back you has to pay 0.16Euro per km, so the exchange car is not free as says Jaap. The second time I just came to buy an original Chrysler spare part .. Jaap was so lazy, he didn’t do nothing to provide a qualitative service. I will tell more, Jaap refused my request to have a look to a car to see a broken part… I am very disappointed.

Kien opent Chrysler-dealervestiging in Nijmegen | Automotive Online

Kien opent Chrysler-dealervestiging in Nijmegen

Redactie Redactie
• Laatste update:

In eerste instantie vinden er in de nieuwe vestiging voornamelijk verkoopactiviteiten plaats. Op termijn volgen service, onderhoud en reparatie.

Eigenaar Willem Kien legt uit waarom hij ondanks de economisch moeilijke omstandigheden toch heeft willen investeren in een tweede vestiging. “We merkten dat steeds meer klanten vanuit Nijmegen letterlijk de brug over kwamen voor aanschaf of onderhoud van een Chrysler, Jeep of Dodge. Dat is voor ons de reden geweest om zelf over de brug te komen en een vestiging in Nijmegen te openen.”

Riskant
Volgens Kien neemt hij een gecalculeerd risico. “Het is juist in deze tijd best riskant om met een extra vestiging te starten, maar het is wel een gecalculeerd risico. De goede relatie met de importeur van Chrysler, Jeep en Dodge geeft ons extra vast grond onder de voeten, de klantenkring in de regio Nijmegen groeit en we hebben een groot vertrouwen in de toekomst van de Chrysler (Fiat-topman Marchionne ontvouwt later dit jaar de dealerplannen voor de Fiat/Chrysler merken – red).”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Reacties

  • Vasil Shulga

    To bad service! Kien Nijmegen. The request to fix Chrysler PT Cruiser. The contact person Jaap Terpstra is a fibber. You should be careful. Check always the invoice! In my case Jaap Terpstra has tried to sale the same spare part twice, so the different of the final price of the invoice was 450,-Euro. If you leave your car for service and Jaap offers you an other one for free of use, pay attention, when you turn a car back you has to pay 0.16Euro per km, so the exchange car is not free as says Jaap. The second time I just came to buy an original Chrysler spare part .. Jaap was so lazy, he didn’t do nothing to provide a qualitative service. I will tell more, Jaap refused my request to have a look to a car to see a broken part… I am very disappointed.