Automotive Marketingweek | Wat is de beste autoreclame?

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:
VW haakte dit jaar met deze reclame in op Halloween. (Foto: VW)

Wat kunnen we leren van de beste én slechtste autoreclames in Nederland? Over die vraagt buigt marketingspecialist Erwin Wijman zich op de Automotive Marketing Show van aanstaande donderdag. Ter voorbereiding legt hij die vraag via de LinkedIn-groep van Automotive Online ook graag voor aan onze lezers.  

Naast Wijman spreken ook Dick Gussen van CorendonPeter Zijlstra (Head of marketing Benelux Mercedes-Benz Cars), Erwin Wijman (Marketingspecialist), Rico van der Vies (Automotive Mediaventions), Wilbert Philippo (Infotrade) en Anders Jansen (Flow Resulting) op het evenement, dat volledig online is te volgen.

Schrijf je hier in voor de Marketing Show, de digitale editie van het Automotive Marketing Event.

sponsorbalk v4 b

 

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.

Automotive Marketingweek | Wat is de beste autoreclame? | Automotive Online

Automotive Marketingweek | Wat is de beste autoreclame?

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:
VW haakte dit jaar met deze reclame in op Halloween. (Foto: VW)

Wat kunnen we leren van de beste én slechtste autoreclames in Nederland? Over die vraagt buigt marketingspecialist Erwin Wijman zich op de Automotive Marketing Show van aanstaande donderdag. Ter voorbereiding legt hij die vraag via de LinkedIn-groep van Automotive Online ook graag voor aan onze lezers.  

Naast Wijman spreken ook Dick Gussen van CorendonPeter Zijlstra (Head of marketing Benelux Mercedes-Benz Cars), Erwin Wijman (Marketingspecialist), Rico van der Vies (Automotive Mediaventions), Wilbert Philippo (Infotrade) en Anders Jansen (Flow Resulting) op het evenement, dat volledig online is te volgen.

Schrijf je hier in voor de Marketing Show, de digitale editie van het Automotive Marketing Event.

sponsorbalk v4 b

 

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.