Automotive Marketingweek | Experimenteren met de online koopknop

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:
Foto: Shutterstock

Deze week is de Marketingweek van Automotive. Met vandaag (2 november) de kick-off: Wilbert Philippo (Infotrade), Rico van der Vies (Automotive Mediaventions) en Gerhard Heijink van VWE vertellen welke kansen autobedrijven nog laten liggen in hun online marketingstrategie. De Livestream is om 13.00 uur.

De Livestream is hieronder te bekijken, via LinkedIn en via Youtube.

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.

Automotive Marketingweek | Experimenteren met de online koopknop | Automotive Online

Automotive Marketingweek | Experimenteren met de online koopknop

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:
Foto: Shutterstock

Deze week is de Marketingweek van Automotive. Met vandaag (2 november) de kick-off: Wilbert Philippo (Infotrade), Rico van der Vies (Automotive Mediaventions) en Gerhard Heijink van VWE vertellen welke kansen autobedrijven nog laten liggen in hun online marketingstrategie. De Livestream is om 13.00 uur.

De Livestream is hieronder te bekijken, via LinkedIn en via Youtube.

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.