Vrije kilometers lease-auto wordt beperkt

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Anoniem

    Als je alleen kijkt naar de kosten, kan dit effect hebben. Echter zullen veel leaserijders besluiten de zakenauto buiten de bijtelling te houden en dus een extra auto aanschaffen. Echt milieuvriendelijk is dit niet.

  • HH

    Leuk gevonden maar buiten wat mn voorganger hier aanhaald zou ik als leaserijder ook niet meer de volledige bijtelling accepteren..welke gebaseerd is op ook volledig PRIVE gebruik.

  • pe

    De leaseauto is naast zakeijk gebruik een alternatief voor extra beloning. Fiscale bijtelling prive gebruik is niet voor niets ontstaan.

    Commercieel leuk bedacht, maar niet van deze tijd.

    Maximalisering van prive gebruik boven een aanzienlijk kilometrage van 25000 km is wellicht nog niet zo gek

  • Anoniem

    Als ze zelf een keer moeten betalen voor brandstof doet dit direct pijn!Weg met die onzinnige uitstapjes op kosten van de zaak.

  • Ronald van Lankveld, Fleet & Mobility Consultancy

    Niets nieuws onder de zon! In een beetje goed opgezette autolease regeling is het aantal privé kilometers begrensd. De controle daar op laat nog vaak te wensen over. Zakelijke mobiliteit wordt steeds rationeler. Meer aandacht voor beperking tot een redelijk aantal prive kilometers is dus erg actueel.

  • Wim

    Geen bijtelling en prive per gereden km betalen, eventueel met sluitende km verantwoording.

  • Jim

    Leuk een auto van de zaak? Echt niet. Dat worden inderdaad veel zakenauto’s uit de bijtelling en een tweedehands ernaast.

Vrije kilometers lease-auto wordt beperkt | Automotive Online

Vrije kilometers lease-auto wordt beperkt

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Anoniem

    Als je alleen kijkt naar de kosten, kan dit effect hebben. Echter zullen veel leaserijders besluiten de zakenauto buiten de bijtelling te houden en dus een extra auto aanschaffen. Echt milieuvriendelijk is dit niet.

  • HH

    Leuk gevonden maar buiten wat mn voorganger hier aanhaald zou ik als leaserijder ook niet meer de volledige bijtelling accepteren..welke gebaseerd is op ook volledig PRIVE gebruik.

  • pe

    De leaseauto is naast zakeijk gebruik een alternatief voor extra beloning. Fiscale bijtelling prive gebruik is niet voor niets ontstaan.

    Commercieel leuk bedacht, maar niet van deze tijd.

    Maximalisering van prive gebruik boven een aanzienlijk kilometrage van 25000 km is wellicht nog niet zo gek

  • Anoniem

    Als ze zelf een keer moeten betalen voor brandstof doet dit direct pijn!Weg met die onzinnige uitstapjes op kosten van de zaak.

  • Ronald van Lankveld, Fleet & Mobility Consultancy

    Niets nieuws onder de zon! In een beetje goed opgezette autolease regeling is het aantal privé kilometers begrensd. De controle daar op laat nog vaak te wensen over. Zakelijke mobiliteit wordt steeds rationeler. Meer aandacht voor beperking tot een redelijk aantal prive kilometers is dus erg actueel.

  • Wim

    Geen bijtelling en prive per gereden km betalen, eventueel met sluitende km verantwoording.

  • Jim

    Leuk een auto van de zaak? Echt niet. Dat worden inderdaad veel zakenauto’s uit de bijtelling en een tweedehands ernaast.