NADA: pak de millennials

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:
Presentatie: how to sell a car to a millennial

Millennials – geboren tussen eind jaren 80 en eind jaren 90 – die bij de aanschaf van een auto meer online zoeken dan in een showroom, de dreiging van de universele garage die onderhoudsaandeel afsnoepen of het toenemend aantal mediakanalen dat is in te zetten: Amerikaans dealers kennen veel dezelfde uitdagingen als de Nederlandse. In tientallen workshops en op de beursvloer werden er oplossingen gepresenteerd om de uitdagingen het hoofd te bieden.

Ook Automotive-hoofdredacteur Luberto van Buiten is aanwezig in New Orleans, bekijk hier zijn vlogs van twee dagen NADA.

Dag 2: 

Dag 1:

Lees ook het NADA-nieuws ‘Ford-ceo Fields – Trump is goed voor de economie’

citnow sm logo horizontal white bgDeze video is tot stand gekomen met dank aan CitNOW.

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.