Redactioneel | Grootmeesters

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:
Luberto van Buiten, luberto@mobilitymedia.nl

Hoe vang je in dit thema de stand van zaken in de autobranche, waarin de ontwikkelingen elkaar in de laatste jaren sneller opvolgen dan in de vijftig jaar ervoor? We leven in een periode waarin alles op de schop gaat: het retailmodel, de aftersales, de aandrijflijn, de technologie, de distributieketen. Dankzij de rondleiding in het Afas kwamen we tot de ontdekking dat elk traditioneel bedrijf in de auto­branche zichzelf eigenlijk opnieuw moet uitvinden.

Zijn eigen meesterwerk moet creëren om ook relevant te zijn voor de nieuwe consument, die geen auto wil bezitten maar gebruiken, in een tijd waarin duurzaamheid de politieke en maatschappelijke agenda bepaalt. Waar een chiptekort en hogere energieprijzen ook nog een enorme impact hebben; op korte én lange termijn, want het noopt fabrikanten om hun leveringsketen kritisch tegen het licht te houden. Op het Nationaal Automotive Congres 2022 zullen sprekers van binnen én buiten de branche u inspireren én van handvatten voorzien om verder te bouwen aan uw bedrijf van de toekomst: uw eigen meesterwerk.

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.

Redactioneel | Grootmeesters | Automotive Online

Redactioneel | Grootmeesters

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:
Luberto van Buiten, luberto@mobilitymedia.nl

Hoe vang je in dit thema de stand van zaken in de autobranche, waarin de ontwikkelingen elkaar in de laatste jaren sneller opvolgen dan in de vijftig jaar ervoor? We leven in een periode waarin alles op de schop gaat: het retailmodel, de aftersales, de aandrijflijn, de technologie, de distributieketen. Dankzij de rondleiding in het Afas kwamen we tot de ontdekking dat elk traditioneel bedrijf in de auto­branche zichzelf eigenlijk opnieuw moet uitvinden.

Zijn eigen meesterwerk moet creëren om ook relevant te zijn voor de nieuwe consument, die geen auto wil bezitten maar gebruiken, in een tijd waarin duurzaamheid de politieke en maatschappelijke agenda bepaalt. Waar een chiptekort en hogere energieprijzen ook nog een enorme impact hebben; op korte én lange termijn, want het noopt fabrikanten om hun leveringsketen kritisch tegen het licht te houden. Op het Nationaal Automotive Congres 2022 zullen sprekers van binnen én buiten de branche u inspireren én van handvatten voorzien om verder te bouwen aan uw bedrijf van de toekomst: uw eigen meesterwerk.

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.