Schoonhovens blik | Opleiden en certificeren kost geld

Column • Schadeherstellers, die net als cv-monteurs, meer en meer moeten aantonen dat ze vakbekwaam zijn, moeten opleiden, gecertificeerd en geaudit moeten worden, zijn vaak niet in de gelegenheid om een brief over prijsverhogingen naar hun klanten te sturen, legt Automotive-columnist Johan Schoonhoven uit. Als één van deze klanten met de collectieve geldstroom vertrekt, doet het vaak pijn.
Johan Schoonhoven Johan Schoonhoven
• Laatste update:
(Foto: Johan Schoonhoven)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Johan Schoonhoven
Johan Schoonhoven

Schoonhoven is oud-directeur van Schadegarant, een stichting die namens meerdere  verzekeraars een netwerk van schadeherstelbedrijven onderhoudt. Tegenwoordig is Schoonhoven zelfstandig adviseur en columnist bij Automotive.

Schoonhovens blik | Opleiden en certificeren kost geld | Automotive Online

Schoonhovens blik | Opleiden en certificeren kost geld

Column • Schadeherstellers, die net als cv-monteurs, meer en meer moeten aantonen dat ze vakbekwaam zijn, moeten opleiden, gecertificeerd en geaudit moeten worden, zijn vaak niet in de gelegenheid om een brief over prijsverhogingen naar hun klanten te sturen, legt Automotive-columnist Johan Schoonhoven uit. Als één van deze klanten met de collectieve geldstroom vertrekt, doet het vaak pijn.
Johan Schoonhoven Johan Schoonhoven
• Laatste update:
(Foto: Johan Schoonhoven)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Johan Schoonhoven
Johan Schoonhoven

Schoonhoven is oud-directeur van Schadegarant, een stichting die namens meerdere  verzekeraars een netwerk van schadeherstelbedrijven onderhoudt. Tegenwoordig is Schoonhoven zelfstandig adviseur en columnist bij Automotive.