Natuur & Milieu wil bestelbussen aanpakken

Steven Don Steven Don
Verkoop bedrijfswagens EU blijft toenemen

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Sidney

    Zou het dan ook niet eens tijd worden dat ze 2-takt uitstoot aanpakken. Als er zo’n vervuilertje voorbij rijdt weet je genoeg.

  • JFL de Waal

    U doet net of dat iets nieuw is. Het is al vanaf de jaren 90 bekend dat bestel auto’s de grootste vervuilers zijn. Daar waar vrachtauto’s te maken kreeg met de R49 regelgeving bleef de montage vansmerige diesels inbestelwagens maar doorgaan(dit overigens door de lobby van de Fransen en de Duitsers. Het is dus naïef te denken dat deze berichtgeving nieuws is
    Maar ja; als dit medium het steeds maar heeft over bestelBUSJES kan je dit eigenlijk welverwachten,

Natuur & Milieu wil bestelbussen aanpakken | Automotive Online

Natuur & Milieu wil bestelbussen aanpakken

Steven Don Steven Don
Verkoop bedrijfswagens EU blijft toenemen

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Sidney

    Zou het dan ook niet eens tijd worden dat ze 2-takt uitstoot aanpakken. Als er zo’n vervuilertje voorbij rijdt weet je genoeg.

  • JFL de Waal

    U doet net of dat iets nieuw is. Het is al vanaf de jaren 90 bekend dat bestel auto’s de grootste vervuilers zijn. Daar waar vrachtauto’s te maken kreeg met de R49 regelgeving bleef de montage vansmerige diesels inbestelwagens maar doorgaan(dit overigens door de lobby van de Fransen en de Duitsers. Het is dus naïef te denken dat deze berichtgeving nieuws is
    Maar ja; als dit medium het steeds maar heeft over bestelBUSJES kan je dit eigenlijk welverwachten,