Kwart Franse autokopers is 65+

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • John

    Neem aan dat het hier gaat om nieuwe auto’s. Dit terzijde nemen de fabrikanten dit gegeven niet mee in het reclameuitingen. Men blijft een mini promoten voor twintigers en dertigers. Wat je er wel mee berijkt is een ‘hip’ en ‘jong’ imago waarmee de koper van een nieuwe zich wellicht jong voelt en een jeugdige koper van een 10 jaar oude het gevoel heeft een auto te hebben gekocht die bij zijn gevoel en leeftijd past. Zou dat het zijn?