Vermindering aantal verkooppunten moet rendement opleveren

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • John van Slooten

    Altijd goed om te lezen dat de ABN Amro een vooruitziende blik heeft.
    Alleen wordt binnen de branche hier al veel langer over gesproken dat in 2012 de verkopen lager zullen zijn mede door wegvallen van de fiscale voordelen. ook het inkrimpen van verkooppunten is geen nieuws maar al veel langer een item. Sterker nog er zijn al importeurs die dit traject in gang hebben gezet.

    Daarom vind ik het ook jammer dat de bank met een ‘rapport’ komt wat een beetje voelt als mosterd na de maaltijd.

    Mar ja geen nieuws is ook nieuws.

  • Peter Bohutnik

    Wat een lap tekst voor een wijsheid die past op de achterkant van het spreekwoordelijke sigarenkistje. Ronduit bedroevend.